Gå til innhold

Nettdating - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer med dette?

Hvilke sider? 

Hvordan unngå de som kun er ute etter sex?

Anonymkode: 83eaa...b0e

Skrevet

Min erfaring tilsier at du må være forberedt på at ca. 19 av 20 kun er ute etter sex, og dessuten tror de er Guds gave til kvinnen.

Anonymkode: 8d65d...efe

Skrevet

Prøvde meg først på Tinder i et år, hvor ca. 90% av de jeg møtte var ute etter en hookup eller kjapp flørt. Etter en anbefaling fra en venninne lagde jeg meg profil på Sukker.no - og den tredje karen jeg møtte var en soleklar match! Vi ble samboere etter 5 måneder og har aldri vært lykkeligere i et forhold før. Jeg har også 2 andre venninner som har møtt kjærestene sine der.

Så vil si at du burde unngå appene - mange av de som er pålogga der er bare ute etter en ting og ikke noe langsiktig!

Masse lykke til, da!

Skrevet

Nettdating kan være både skummelt og spennende for mange - spesielt hvis man er helt fersk i faget. Jeg kasta meg ut i en første date med en fra Sukker.no et par måneder siden - og har etterhvert blitt mer og mer komfortabel med nett-dating. Det som er bra er at man blir matchet med noen som har like interesser som deg og det er dermed større sjangse for at man har noe å prate om enn hvis man møtes via fks Tinder eller Happn. 

Har nå en kjæreste fra Sukker.no og veldig fornøyd med det!

Anonymkode: a74d7...126

Skrevet

Ok for det første - hvis du vil unngå de som bare vil ha sex så unngå å bli med dem hjem på de første datene - da kan du se om de "plutselig" bare forsvinner! For det andre, kjemi er viktig - bli godt kjent med hverandre over en kopp kaffe eller hyggelig tur så dere kan prate ordentlig på første date. For det tredje - apper slik som Tinder er designa for hookups! For meg er det Sukker.no som har funka best.

Anonymkode: a74d7...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...