Gå til innhold

Sønnen min har mistet sin mobil i et vann her vi bor, og nå vil den ikke lade

Anbefalte innlegg

Skrevet

dekker denne mobilforsikringen ny mobil? Visst ikke er det vel ikke noe vits i å ha denne forsikringen?

Anonymkode: 28afc...926

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva slags forsikring du har, det er veldig mange forskjellige, og de har ikke samme dekningsgrad.

Sønnen min mistet også mobilen i vannet i sommer, vi fikk ny på forsikringen. Men vi brukte da innboforsikringen, vi har superforsikring der som dekker mobiler, pc, nettbrett osv.

Anonymkode: 401af...318

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo helt an på hva slags forsikring du har, det er veldig mange forskjellige, og de har ikke samme dekningsgrad.

Sønnen min mistet også mobilen i vannet i sommer, vi fikk ny på forsikringen. Men vi brukte da innboforsikringen, vi har superforsikring der som dekker mobiler, pc, nettbrett osv.

Har utvidet mobilforsikring så den skal vel i teorien dekke alle typer skader. Hvordan fikk dere ny mobil? Penger på konto? Pakke i posten?

Skrevet

Kan vel også bruke reiseforsikring, i og med at han ikke var hjemme da dette skjedde (?), men da blir det nok egenandel ved uhell som dette.

Anonymkode: a806c...472

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har utvidet mobilforsikring så den skal vel i teorien dekke alle typer skader. Hvordan fikk dere ny mobil? Penger på konto? Pakke i posten?

Ringte forsikringsselskapet, fortalte hva slags modell det var (iphone 6s) og hun sjekket da på nettsiden tul Elkjøp hva det kostet å kjøpe en tilsvarende også satte hun den summen inn på konto.

Skrevet

Sønnen min mistet mobilen sin under en dampveivals i sommer og etter det har heller ikke hans mobil fungert skikkelig.

Synes det begynner å bli mest tull med de mobiltelefonene, de slutter jo å funke av den minste grunn.

Anonymkode: 36a6d...9f2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min mistet mobilen sin under en dampveivals i sommer og etter det har heller ikke hans mobil fungert skikkelig.

Synes det begynner å bli mest tull med de mobiltelefonene, de slutter jo å funke av den minste grunn.

Anonymkode: 36a6d...9f2

Huff, så klønete han er da. Også under en dampveivals:bolledeig:Trodde at den skulle virke iallefall.

Skrevet

Hva med å sjekke forsikringsvilkårene? Vi kan jo ikke vite hva slags forsikring du har.

Anonymkode: a78ab...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...