Gå til innhold

Vinterdress, hvilken størrelse? Mini a ture

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha mini a ture vinterdress til et barn som normalt sett bruker 86/92 i klær, avhengig av hvilket merke det er snakk om. Men i HM bruker barnet 92. Bør jeg gå for 98, eller er de ekstremt store i størrelsen så jeg kan ta str 92? Er ikke to år engang, men litt lang :) Men skal jo holde hele vinteren, frem til mars, da...

Anonymkode: 7ffc2...150

Fortsetter under...

Skrevet

Min erfaring er at dressene fra Mini a Ture er tunge og små i størrelsen (trang i passformen og korte). Jeg hadde dress derfra i en sesong og det var nok.

Jakkene har jeg mye bedre erfaring med :)

Anonymkode: 18cf7...1bf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at dressene fra Mini a Ture er tunge og små i størrelsen (trang i passformen og korte). Jeg hadde dress derfra i en sesong og det var nok.

Jakkene har jeg mye bedre erfaring med :)

Hadde du den i fjor? 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du den i fjor? 

Hadde de for noen år siden. Da datteren min var 3 år. Gikk tilbake til Reima året etter. Mye lettere dress og mye bedre passform for små barn

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde de for noen år siden. Da datteren min var 3 år. Gikk tilbake til Reima året etter. Mye lettere dress og mye bedre passform for små barn

Og hvor mange år siden er det? Jeg liker ikke reima så godt :)

Annonse

Skrevet

Anbefaler Weat sin vinterdress. Hadde den i fjor, helt super til de minste ihvertfall. 

Jeg har kjøpt str 92 tim min som var 2 år i våres, tror hun er 85 cm høy nå. 

Anonymkode: 20d29...24c

Skrevet

Jeg har brukt både mini a ture og wheat sine jakker mye. Jeg vil si at de er normal i størrelsen. Jeg liker Wheat sin passform bedre enn mini a ture. I barnehagen holder derimot ingen av disse dressene på min lille som liker å ake ned alle bakker på rumpen og svømme rundt i sølepytter. Vi har endt opp med isbjørn-dress til snuppelupp. Den er god passform på og veier utrolig lite. Den har utrolig høy vannsøyle, hun har aldri vært våt gjennom den. Dressen får et minus fra meg og det er at den er svak i foret med armene så der har jeg sydd den noen ganger. Men jeg vil allikevel ikke ha en annen dress enn den. De er som regel på salg i desember på barnashus.

Anonymkode: ab8db...6e6

Skrevet

Noen som vet om jeg kan kjøpe 104 til en som bruker 116? Hvis de er store i str... eller blir det for lite, tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...