Gå til innhold

Finnes det noen datingsider hvor man ikke må ha bilde? Jeg må få pult anonymt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er gift, og har vært det i ti år. Jeg er veldig glad i sex, men har en mann som omtrent ikke har sexlyst.

Vi har de siste årene hatt sex omtrent en gang i mnd.

Han er dessuten ekstremt egoistisk i senga, og vil bare "ta imot" aldri gi noe.

Jeg er dritt lei, og kjenner at dette orker jeg rett og slett ikke mer.

Jeg må ha god sex igjen!

Jeg har snakket med ham mange ganger, og vi har prøvd terapi, men ingenting forandrer seg.

Sånn ellers har vi det fint, og skilsmisse er ikke aktuelt.

Jeg har nå informert ham om at jeg kommer til å finne noen andre å ha sex med, og tenker å prøve en datingside.

Problemet er at jeg ikke ønsker at folk rundt oss skal vite dette, og det må derfor være en side hvor man kan være anonym.

Vi bor i en av norges største byer, så sjansen for at den jeg ender opp med å møte er noen vi kjenner er liten.

Er det noen her inne som vet av noen sider som kan være aktuelle?

Anonymkode: 45eae...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må ikke ha bilde noe sted. Men helt seriøst - tror du virkelig at du vil finne en å ha god sex med når mennene må ta deg usett :P

Hva sier mannen din til at du skal ha sex med andre menn?

Anonymkode: ce8ab...9df

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man må ikke ha bilde noe sted. Men helt seriøst - tror du virkelig at du vil finne en å ha god sex med når mennene må ta deg usett :P

Hva sier mannen din til at du skal ha sex med andre menn?

I utgangspunktet tenker jeg at utseende ikke er det viktigste for god sex. Tenning, like preferanser og trygghet i egen kropp er minst like viktig.

Jeg ser at det å ikke ha bilde kan skremme bort noen menn, selvfølgelig. Men å "gå ut offentlig" med dette er helt uaktuelt.

Mannen liker det ikke, men han forstår at det er nødvendig.

Han har fått utallige sjanser til å gjøre et forsøk på å få sexlivet vårt til å fungere, men han er rett og slett for egoistisk på det området, og orker ikke "ta seg bryet".

Å leve resten av livet uten sex er ikke et alternativ, så det er dette eller å skilles.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I utgangspunktet tenker jeg at utseende ikke er det viktigste for god sex. Tenning, like preferanser og trygghet i egen kropp er minst like viktig.

Jeg ser at det å ikke ha bilde kan skremme bort noen menn, selvfølgelig. Men å "gå ut offentlig" med dette er helt uaktuelt.

Mannen liker det ikke, men han forstår at det er nødvendig.

Han har fått utallige sjanser til å gjøre et forsøk på å få sexlivet vårt til å fungere, men han er rett og slett for egoistisk på det området, og orker ikke "ta seg bryet".

Å leve resten av livet uten sex er ikke et alternativ, så det er dette eller å skilles.

Da hadde jeg heller skilt meg. Mannen din orker tydeligvis ikke å forsøke. Det at han er egoistisk og ikke gidder prøve en gang, det viser at han egentlig ikke bryr seg sånn veldig om hverken deg eller forholdet eller familien. Samme med deg, måten du snakker om ham viser at du har lite respekt for ham, det øker hverken din eller hans lyst på hverandre. Selv om dere "sånn ellers har det fint", så tror jeg det at du nå skal ut og ha sex med andre menn kommer til å ødelegge for dere på sikt. Da vil dere mest trolig bli langt mer bitre, og det vil ødelegge samarbeidet om samværet med ungene. Da er det bedre å gå fordi dere er enige i at dere ikke lenger fungerer som par lenger. Måten dere er på mot hverandre vil også bære preg på det dere føler for hverandre, og det dere ikke føler, og det at det er så lite respekt og omtanke mellom dere. Det vil barna deres merke og bli preget av. Mannen din liker ikke at du skal ha sex med andre, det vil trolig si at det bli enda verre mellom dere fremover. Da er det bedre å bare innrømme at forholdet ikke lenger kan repareres og heller gjøre det beste ut av det.

Bare sånn at det er sagt - jeg forstår frustrasjonen din mtp. sex. Jeg hadde ikke orket å leve med en mann som knapt orket å ha sex og som var egositisk i senga når vi først hadde sex. Et forhold må bare preg av både vilje og gjensidighet, også i sexlivet. Jeg hadde mistet respekten for en mann som ikke gidder prøve mer, og når respekten er borte er det ikke mye mer igjen av forholdet. Om begge gjør en innsats og virkelig ønsker å endre forholdet så kan det repareres, men ikke når den ene ikke lenger gidder prøve.

Ang. det med tenning - jeg er enig i at tenning er langt mer enn utseende, men det er risikosport å skulle møte en mann du ikke har sett for sex. Løsningen mange gifte menn går for er å ikke ha bilde på profilen, men sende bilde privat på mail når kontakt er opprettet. De fleste innrømmer ikke at de er gifte/samboere - så om du gjør dette, vær ærlig om at du er gift og ikke ute etter noe mer. Men vær klar over at du da også tar en sikkerhetsrisiko. Jeg tror at sex utenom ekteskapet trolig uansett bare er en utsettelse av det du vet uansett kommer - at dere ikke greier å leve sammen lenger på en god måte.

Skrevet

Ingen av datingsidene krever bilder. Og ønsker du kun en elsker så er det ingen problem å få det. Vær tydelig på hva du er ute etter og tilbudene vil hagle. Da vil du i stor grad få tilbud fra menn med bilder og på det viset kan du sile ift hvem du potensielt kjenner. 

Anonymkode: 1592b...2f5

Skrevet

Good for you. Alle blir glade av god sex. Jeg "puler anonymt" som du kaller det ;-)

Bruker nakenprat.no for å finne kandidater. Ta bilde av kroppen din (uten ansikt) i flatterende posisjoner og si hva du er ute etter. Be om å få bekreftelsesbilde når du har fått kontakt eller se dem på skype (video). Det er mange ålreite folk der men det er mange som skryter. Bekreftelsesbilde er bilde av dem selv, med et ark hvor det står ditt nick på. 

Jeg kom hjem i går etter to timer knulling med en "anonym", kåt fyr jeg møter for tredje gang. Gøy!

Anonymkode: 7c5ba...68e

Skrevet

Anbefaler Chat.no eller nakenprat.no 👍

Anonymkode: 880c8...13a

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Good for you. Alle blir glade av god sex. Jeg "puler anonymt" som du kaller det ;-)

Bruker nakenprat.no for å finne kandidater. Ta bilde av kroppen din (uten ansikt) i flatterende posisjoner og si hva du er ute etter. Be om å få bekreftelsesbilde når du har fått kontakt eller se dem på skype (video). Det er mange ålreite folk der men det er mange som skryter. Bekreftelsesbilde er bilde av dem selv, med et ark hvor det står ditt nick på. 

Jeg kom hjem i går etter to timer knulling med en "anonym", kåt fyr jeg møter for tredje gang. Gøy!

Takk for svar! Det skal jeg prøve 😃

Har ikke akkurat en modellkropp, men håper at ikke alle menn er ute etter det 🙈

Er heldigvis godt proporsjonert med store pupper og rumpe og forholdsvis flat mage.

Får prøve å ta noen gode bilder 😊

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler Chat.no eller nakenprat.no 👍

Er ikke det bare for chatting, da?

Jeg ønsker jo ikke det. Vil pule, jeg 😜😅

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingen av datingsidene krever bilder. Og ønsker du kun en elsker så er det ingen problem å få det. Vær tydelig på hva du er ute etter og tilbudene vil hagle. Da vil du i stor grad få tilbud fra menn med bilder og på det viset kan du sile ift hvem du potensielt kjenner. 

Anonymkode: 1592b...2f5

Takk for godt tips 😊

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Det skal jeg prøve 😃

Har ikke akkurat en modellkropp, men håper at ikke alle menn er ute etter det 🙈

Er heldigvis godt proporsjonert med store pupper og rumpe og forholdsvis flat mage.

Får prøve å ta noen gode bilder 😊

Næsj. Der er det få med modellkropp. Kåte kvinner og menn i de fleste fasonger. Garanterer deg at du vil få masse svar og forespørsler med den holdningen der ;-) 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det bare for chatting, da?

Jeg ønsker jo ikke det. Vil pule, jeg 😜😅

Å nei du 😊 jeg har møtt mange menn derfra og de fleste som er der har et ønske om å møtes for å ha sex. 

Skrevet

Jeg tenker på en side som jeg desverre ikke husker på i farten hva heter. Men den er litt sånn for de som vil ha sex - NÅ. Da skriver du kort om deg og søker på folk i nærheten. Folk kan trykke på en knapp for å aktivere om de vil treffes i kveld. 

Søren at jeg ikke kommer på hva den heter. 

Ang bilde, du trenger ikke bilde av ansikt. Hva med noe du synes er sexy, guttene viser gjerne kjønnsorganer, men jeg tenker mer på lepper, sko, osv;)

Anonymkode: e5f03...8fa

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker på en side som jeg desverre ikke husker på i farten hva heter. Men den er litt sånn for de som vil ha sex - NÅ. Da skriver du kort om deg og søker på folk i nærheten. Folk kan trykke på en knapp for å aktivere om de vil treffes i kveld. 

Søren at jeg ikke kommer på hva den heter. 

Ang bilde, du trenger ikke bilde av ansikt. Hva med noe du synes er sexy, guttene viser gjerne kjønnsorganer, men jeg tenker mer på lepper, sko, osv;)

Anonymkode: e5f03...8fa

Det høres jo midt i blinken ut!

Si fra hvis du kommer på hva siden heter, da 😃

Skrevet

HI, vil råde deg til å bestille time hos psykolog, det kan gjøres hos fastlegen.

Bare bestill time, og si at du sliter og trenger noen å snakke med om problemene dine. 

Anonymkode: 76a2e...5ac

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg heller skilt meg. Mannen din orker tydeligvis ikke å forsøke. Det at han er egoistisk og ikke gidder prøve en gang, det viser at han egentlig ikke bryr seg sånn veldig om hverken deg eller forholdet eller familien. Samme med deg, måten du snakker om ham viser at du har lite respekt for ham, det øker hverken din eller hans lyst på hverandre. Selv om dere "sånn ellers har det fint", så tror jeg det at du nå skal ut og ha sex med andre menn kommer til å ødelegge for dere på sikt. Da vil dere mest trolig bli langt mer bitre, og det vil ødelegge samarbeidet om samværet med ungene. Da er det bedre å gå fordi dere er enige i at dere ikke lenger fungerer som par lenger. Måten dere er på mot hverandre vil også bære preg på det dere føler for hverandre, og det dere ikke føler, og det at det er så lite respekt og omtanke mellom dere. Det vil barna deres merke og bli preget av. Mannen din liker ikke at du skal ha sex med andre, det vil trolig si at det bli enda verre mellom dere fremover. Da er det bedre å bare innrømme at forholdet ikke lenger kan repareres og heller gjøre det beste ut av det.

Bare sånn at det er sagt - jeg forstår frustrasjonen din mtp. sex. Jeg hadde ikke orket å leve med en mann som knapt orket å ha sex og som var egositisk i senga når vi først hadde sex. Et forhold må bare preg av både vilje og gjensidighet, også i sexlivet. Jeg hadde mistet respekten for en mann som ikke gidder prøve mer, og når respekten er borte er det ikke mye mer igjen av forholdet. Om begge gjør en innsats og virkelig ønsker å endre forholdet så kan det repareres, men ikke når den ene ikke lenger gidder prøve.

Ang. det med tenning - jeg er enig i at tenning er langt mer enn utseende, men det er risikosport å skulle møte en mann du ikke har sett for sex. Løsningen mange gifte menn går for er å ikke ha bilde på profilen, men sende bilde privat på mail når kontakt er opprettet. De fleste innrømmer ikke at de er gifte/samboere - så om du gjør dette, vær ærlig om at du er gift og ikke ute etter noe mer. Men vær klar over at du da også tar en sikkerhetsrisiko. Jeg tror at sex utenom ekteskapet trolig uansett bare er en utsettelse av det du vet uansett kommer - at dere ikke greier å leve sammen lenger på en god måte.

Jeg forstår hva du mener, og jeg ser helt klart utfordringene med dette.

Greia er at hvis jeg skal gå rundt å være seksuelt frustrert i enda flere år, ryker ekteskapet uansett.

Dette er på en måte en siste sjanse til å se om dette kan funke.

Håpet er at jeg kan få tilfredsstilt behovet for sex et annet sted, og på det viset ikke irritere meg sånn over at jeg ikke får det her hjemme.

Kanskje blir det da lettere å verdsette de gode sidene til mannen min.

Jeg tenker at det er verdt et forsøk.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

HI, vil råde deg til å bestille time hos psykolog, det kan gjøres hos fastlegen.

Bare bestill time, og si at du sliter og trenger noen å snakke med om problemene dine. 

Anonymkode: 76a2e...5ac

Psykolog? Virkelig? Fordi jeg i en alder av 35 år ikke ønsker å gi opp sex?

😂😂

Skrevet

You go girl💪🏻  Alle har rett til ett aktivt og fint sexliv

Anonymkode: 8ce6d...91c

Skrevet

Oi. Var inne på nakenprat.no 

NÅ føler jeg meg eldgammal og naiv! 🙈Så mange medlemmer. Så mange måte folk. Hi , det der var ikke en chatteside nei. 😅tenker meg at du kan få deg noe på timen! 

Og jeg skal forresten aldri opp i Solbergtårnet igjen!

Anonymkode: a570e...c71

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår hva du mener, og jeg ser helt klart utfordringene med dette.

Greia er at hvis jeg skal gå rundt å være seksuelt frustrert i enda flere år, ryker ekteskapet uansett.

Dette er på en måte en siste sjanse til å se om dette kan funke.

Håpet er at jeg kan få tilfredsstilt behovet for sex et annet sted, og på det viset ikke irritere meg sånn over at jeg ikke får det her hjemme.

Kanskje blir det da lettere å verdsette de gode sidene til mannen min.

Jeg tenker at det er verdt et forsøk.

Jeg tror du vet - men ikke vil innrømme - at det at du begynner å ha sex med andre når mannen din ikke ønsker at du skal ha det, det vil bare ødelegge langt mer for dere. Som tidligere sagt, jeg forstår godt frustrasjonen din, men jeg hadde ikke blitt i et forhold hvor mannen ikke ønsker å prøve mer. Du sier at hvis du har sex med andre menn så vil du kanskje kunne verdsette de gode sidene med mannen din. Men dette handler jo ikke bare om deg. Dere er to i det ekteskapet! Og mannen din ønsker IKKE at du skal ha sex med andre. Dvs. om du går ut og har sex med andre likevel så vil ekteskapet uansett ryke. På toppen av alt er det han som vil få sympati, for det er jo du som da har vært utro med x antall menn.

Jeg tror du føler deg fanget i øyeblikket, og at du ikke vil ta tak i det du vet du må ta tak i, at du ser på sex med andre som en løsning. Men mest sannsynlig vil dette bare forverre problemene dine. Du vet det. Du kan ikke kjøre egotripp slik du planlegger nå når det du planlegger er så imot din manns ønsker, det vil ødelegge forholdet deres, for det viser at du ikke respekterer ham og ikke bryr deg om hans følelser lenger. Det virker som om det kanskje er gjensidig, men da må dere heller ta ansvar for den situasjonen dere er i sammen, og gjøre noe med det.

Din planlagte utroskap vil trolig skape en enorm bitterhet, og det vil med stor sannsynlighet ødelegge for samværet med barna. Da er det bedre å skille seg mens dere fremdeles er forholdsvis gode venner og kan greie å samarbeide om barna. Å gå så bevisst inn i noe som du vet mest trolig vil ødelegge samarbeid om barna og dermed ødelegge masse for barna dine, det mener jeg er uansvarlig av deg!

Hadde mannen din sagt "gjør det!" og vært lettet fordi han da slapp press om sex, da hadde dette kunnet være en grei løsning. Men dere er ikke der. Mannen din ønsker ikke at du skal ha sex med andre. Dvs. det som pr. i dag er ødelagt i forholdet deres vil bli mer ødelagt - fordi du nå i desperasjon tar veldig dårlige valg helt bevisst.

Før du går for å ha sex med andre - les boken "Det er slutt" av Sissel Gran. Og se om du får mannen din til å lese den samme også. Det er historiene til de som har valgt å bryte ut av forhold og hvorfor (noen har også vært utro først). Det å lese den kan gjøre at både du og mannen får noen aha-opplevelser som kan gjøre at dere enten gjør et forsøk til med annen parterapeut - eller at dere innser at det ikke er mer å hente i forholdet deres og så tar ansvar for det. Men å gå for en ordning du VET vil skape mer problemer, det er veldig korttenkt av deg og veldig egoistisk med tanke på barna dine (selv om du selvfølgelig hevder at du gjør det for barna...).

Ditt liv, dine valg. Er du klar for å ta på deg skylden for at samarbeidet om samvær med barna blir elendig fordi du valgte å gå ut og pule på en rekke andre menn fremfor å ta ansvar for forholdet (enten mer terapi eller avslutte ekteskapet)? Er du klar til å se ungene dine lide pga. dine korttenkte og egoistiske valg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...