Gå til innhold

Er elektrisk fotfil fra Scholl verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det så lenge man har armer som fungerer. Man må file veldig løst, ellers stopper rullen opp. Dermed må man file en evighet sammenlignet med om man gjør det manuelt.

Kanskje fin om du har leddgikt, eller andre grunner til at det er trøblete å bruke vanlig fotfil. 

Fil litt hver gang du har dusja så får du babymyke føtter. Og husk smøring!

Anonymkode: d68ff...79f

Skrevet

Ja, helt greit. Fjerner ikke alt, en mye dritt får den vekk.

Anonymkode: 43161...423

Skrevet

Nei, jeg synes den var skuffende dårlig. Det er ikke rare kraft i den, og hvis du tar i litt mye/presser filen mot foten, så stopper den..... Har du den lett mot huden, så går den rundt, men da filer den dårlig.....

Jeg gikk tilbake til min vanlige fotfil fra bodyshop.

Anonymkode: eb2d4...51e

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt, og liker den veldig godt!! Har blitt mye bedre!!

Anonymkode: 7916c...fe4

Skrevet

Ja, den er virkelig verdt pengene! Jeg er kjempefornøyd og har mye hard hud på hælene. Støvskya står for å si det slik, haha! Går mye raskere enn om jeg gjør det for hånd.

Hvis den sakker av på farta ved motstand, så er det fordi batteriene begynner å bli tomme for strøm (kommentar til hun over).

Anonymkode: 4969c...ad4

Skrevet

Kjempefornøyd , men bruker kun de rullene som er ekstra grov 👍

Anonymkode: 29ede...b60

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjempefornøyd , men bruker kun de rullene som er ekstra grov 👍

Må man kjøpe de utenom?

Hi

Anonymkode: 8f8fe...013

Skrevet

Takk for svar, ser det er litt delte meninger :)

Hi

Anonymkode: 8f8fe...013

Skrevet

Jeg har den rimeligere modellen, som ikke er vanntett. Er kjempefornøyd! Den er lett å bruke og effektiv. Min kom med grov rull.

Anonymkode: 8d0d9...843

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, den er virkelig verdt pengene! Jeg er kjempefornøyd og har mye hard hud på hælene. Støvskya står for å si det slik, haha! Går mye raskere enn om jeg gjør det for hånd.

Hvis den sakker av på farta ved motstand, så er det fordi batteriene begynner å bli tomme for strøm (kommentar til hun over).

Anonymkode: 4969c...ad4

Nei, det er ikke fordi batteriene begynner å bli tomme for strøm. Det er fordi det rett og slett ikke er nok kraft i vanlige batterier til å dra filen rundt ved motstand:)

Filer som går på strøm er mye kraftigere:)

Skrevet

Da jeg kjøpte min kom den med grov og fin rull. Jeg har kjøpt ekstra grov etterpå. To pk refil. 

Skrevet

Jeg har den. Er ganske fornøyd. Men! Jeg bruker heller slike sokker man har på 1 en time, etter 1 uke skal huden på føttene dette er. Magisk!

Anonymkode: 51269...a3a

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke fordi batteriene begynner å bli tomme for strøm. Det er fordi det rett og slett ikke er nok kraft i vanlige batterier til å dra filen rundt ved motstand:)

Filer som går på strøm er mye kraftigere:)

Jeg tror kanskje du ikke bruker den rett, for du skal ikke dra den rundt? Hvis du presser for hard, så stopper den. Du trenger bare holde den såvidt inntil den harde huden, så står støvskyen, som en over her skrev.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror kanskje du ikke bruker den rett, for du skal ikke dra den rundt? Hvis du presser for hard, så stopper den. Du trenger bare holde den såvidt inntil den harde huden, så står støvskyen, som en over her skrev.

Hvis du så vidt holder den mot huden, filer den veldig løst. Og du må file i evigheter sammenliknet med manuell filing eller fil som går på strøm framfor batteri. Og du skal ha rimelig hard hud for at støvskyen skal stå......

Men for all del - hver sin lyst. Og det er jo fint at noen synes den fungerer bra. Selv sverger jeg til manuell filing igjen. Både fordi det tar bedre og går raskere enn Scholl sin. og fordi jeg sjelden gidder å finne fram apparatet på strøm....

Skrevet

Jeg har en sånn scholl. Den er oppladbar, vanntett, blå/turkis.

Har forakt mye forskjellig, den funker etter min mening. Får av mye mer en manuell. Hadde en scholl manuell, en raspe. Den fungerte også veldig bra. Disse sokkene holder ikke mål. 

Eneste minus er at filene blir så lett full av hud/utslitt. 

Jeg gjør det forresten utendørs, for ikke å få så mye døde hudceller inne. Det er jo rimelig ekkelt med den der støv skyen.

Anonymkode: 5599c...26e

Skrevet

Ikke verd pengene. Altfor svak uansett type fil

Anonymkode: 13cf5...c45

Skrevet

Jeg har en, men jeg er ikke fornøyd. Den filer jo et veldig lite stykke av gangen, og jeg bruker fem minutter på å file det jeg bruker 30 sekunder på for hånd. 

Skrevet

Helt rævva.  Stopper når man presser litt.. tar ingenting

Anonymkode: 50a1f...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...