Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Noen som kan hjelpe meg? Vurderer å selge en vogn (som må sendes). Men hvordan gjør jeg det på best mulig måte? Er så redd for at jeg sender den fra meg så er det noe lureri. At vi ikke får pengene eller de ikke henter vogna på posten. Setter stor pris på svar. Anonymkode: cef5e...acc
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Den må pakkes godt inn,mog du må pakke den inn før du kommer på posten siden de ikke ahr store nok esker. Noen pakker den inn i bobleplast, jeg vil anbefale deg eske. De kan få god medfart i posten. Du kan sende som postoppkrav, da må de betale når de henter den. Du må betale portoen når du sender den og du skriver hva du skal ha på oppkravslsppen, alt etter hva du og kjøper har blitt enige om. Om kjøper skal betale porto eller ikke. Anonymkode: f6bfa...e3d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Den må pakkes godt inn,mog du må pakke den inn før du kommer på posten siden de ikke ahr store nok esker. Noen pakker den inn i bobleplast, jeg vil anbefale deg eske. De kan få god medfart i posten. Du kan sende som postoppkrav, da må de betale når de henter den. Du må betale portoen når du sender den og du skriver hva du skal ha på oppkravslsppen, alt etter hva du og kjøper har blitt enige om. Om kjøper skal betale porto eller ikke. Anonymkode: f6bfa...e3d Takk for svar :-) Anonymkode: cef5e...acc
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Jeg hadde skrevet i annonsen at jeg sendte mot oppkrav men kjøper ville heller vippse , så hun vippset og jeg sendte vognen. Pakket den godt inn med emballasje jeg fikk fra en barneutstyrs butikk. Gikk bare innom å spurte om stor eske til å sende vogn. Pakket hjul og skarpe kanter etc med bobleplast. Kostet ca 250kr å sende da jeg gjorde det. Kjøper betalte portoen samtidig som hun betalte for vognen. Jeg sendte bilder av vognen i esken og etter at den var ferdig pakket, sendte også bilde fra postkontoret sammen med sporingsnummeret. Sendte fra Østfold til Ålesund og det tok 2 dager 😊 Anonymkode: 77ae5...3c5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde skrevet i annonsen at jeg sendte mot oppkrav men kjøper ville heller vippse , så hun vippset og jeg sendte vognen. Pakket den godt inn med emballasje jeg fikk fra en barneutstyrs butikk. Gikk bare innom å spurte om stor eske til å sende vogn. Pakket hjul og skarpe kanter etc med bobleplast. Kostet ca 250kr å sende da jeg gjorde det. Kjøper betalte portoen samtidig som hun betalte for vognen. Jeg sendte bilder av vognen i esken og etter at den var ferdig pakket, sendte også bilde fra postkontoret sammen med sporingsnummeret. Sendte fra Østfold til Ålesund og det tok 2 dager 😊 Anonymkode: 77ae5...3c5 Takk for svar! 😊 Da kan jeg jo eventuelt gå innom barnashus å spør etter eske👍🏼 Anonymkode: cef5e...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå