Gå til innhold

Cybex eller Besafe beltestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hovedfokuset må jo ligge på et sikkert sete som er lett og montere, et sikkert sete som blir feilmontert så snart det flyttes på er jo farlig.

Anonymkode: ee01c...d83

Jeg så bort (mer eller mindre) i fra dette med montering, da dette er mye mer opplyst i dag enn for bare 10 år siden. Jeg ser på rett montering og bruk av bilbelte som en selvfølge. I dag kan man lett høre med flere eller søke opp på nett å se videoer om hvordan dette skal gjøres. Har man barn må man ta ansvar for at dette blir gjort rett.

Men er man ikke i stand til å montere, er det klart man må velge det som er lettest for både foreldre og barn, slik at det blir prioritert først. Det er en selvfølge.

Anonymkode: aebc9...023

Fortsetter under...

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg så bort (mer eller mindre) i fra dette med montering, da dette er mye mer opplyst i dag enn for bare 10 år siden. Jeg ser på rett montering og bruk av bilbelte som en selvfølge. I dag kan man lett høre med flere eller søke opp på nett å se videoer om hvordan dette skal gjøres. Har man barn må man ta ansvar for at dette blir gjort rett.

Men er man ikke i stand til å montere, er det klart man må velge det som er lettest for både foreldre og barn, slik at det blir prioritert først. Det er en selvfølge.

Anonymkode: aebc9...023

Er ikke snakk om hva man kan skaffe, men når du står midt i det og tror youtubvideon var korrekt og du har gjort det korrekt, så viser det seg at hele greia er komplisert og du gjør feil. Slike feil kan bli fatale, derfor MÅ setene være enkle i bruk.

At man da tar ansvar og finner et sete som er enkel i bruk, så er jo det fornuftig? Mange flytter mye på setene, å da blir det jo lite lurt å velge et med mye kompliserte monteringer, framfor et som er i alle fall like sikkert, men kan monteres lettere

Anonymkode: ee01c...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...