Gå til innhold

Hva slags dyne og pute har dine barn?

Anbefalte innlegg

Mine barn på 4 og 6 har voksenstr pute og dyne, og de har fibervariant som tåler 60 graders vask. Dette pga de noen ganger per år har omgangssyke. Både pute og dyne føles litt "tunge" og litt klumpete. Vi voksne har dun dyner og dun pyter, ganske dyre også. Og ser jo at de gangene en av dem sover i vår seng, så ser det jo ut som de sover på en sky, og dynen ligger liksom mer inntil dem enn bare som et lokk over som deres...

Jeg tenker derfor å bytte ut deres puter og dyner også med noen letter og mykere (bedre), men vil ikke kjøpe veldig dyrt og noe som ikke tåler vask godt. Har dere noen å anbefale?

Anonymkode: ee3e9...78d

Fortsetter under...

1 time siden, It's all about me skrev:

Vi har alle gode fluffy dundyner. Dun kan fint vaskes på lik linje som fiberdyner.

Har hatt dundyne og pute i voksenstørrelse siden de flyttet ut av sprinkelsenga. 

Hva slags type dundyne har du erfaring med? Er feks IKEA sine bra? Eller bør man kjøpe fra KID eller princess og merker?

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags type dundyne har du erfaring med? Er feks IKEA sine bra? Eller bør man kjøpe fra KID eller princess og merker?

Vi har fra Princess i campingvogn og litt dyrere fra Kid hjemme (de har de oå 50% nå forresten).Er velfig fornlyd med begge.

Har ikke Ikea sine da de bruker egne str og da må dynetrekket komme derifra også.

Dun er gull både til sommer og vinter.

2 timer siden, It's all about me skrev:

Vi har fra Princess i campingvogn og litt dyrere fra Kid hjemme (de har de oå 50% nå forresten).Er velfig fornlyd med begge.

Har ikke Ikea sine da de bruker egne str og da må dynetrekket komme derifra også.

Dun er gull både til sommer og vinter.

Takk for tips! Fikk kjøpt både dyner og puter til halv pris! Sparte litt penger der når jeg trengte til tre😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...