Gå til innhold

Ny veske - forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en ny svart veske med plass til en 13" PC, men står fast i "det samme gamle". Skulle gjerne hatt noen forslag fra andre! Jeg liker egentlig strukturelle, klassiske og nøytrale vesker, så kunne trengt litt hjelp til å tenke utenfor samme gamle boksen ;)

Ikke for blank, ikke mye bling. Pris helst under 3000-4000 (den forrige vesken har jeg hatt i 15 år :p)

Anonymkode: e6406...80f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328772-ny-veske-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at det er som å banne i kirka her inne, men min Michael Kors veske er perfekt til det formålet. God plass til pc, lommer til andre ting og gode håndtak som man kan ha på skulderen. 

Klassisk og enkel om man tar bort MK-merket som henger løst. 

Anonymkode: b49df...453

Er ikke helt solgt på MK, så hører nok til den gruppa som regner det som fjortiss :P En av de mest nøytrale og uten MK hadde kanskje fungert. Men heller Mulberry enn MK (er uansett ikke så veldig glad i de mer kjente merkene). 

Decadent sin var fin, men litt i den gata jeg har fra før! Kunne tenkt meg noe mer arkitektonisk/spesielt, uten å være bling, hvis du skjønner. Takk for forslag!

Hvis du skal ha vesken i 15 år så kan du jo med go samvittighet legge enda mer penger i den. Jeg kjøpte en Mulberry Bayswater (ny modell) og denne er det akkurat plass til en liten laptop i, pluss masse annet. Kommer med en skulderstropp som kan brukes der det er nødvendig. Bruker den hver dag på jobb nå. Den er såppass tykk og strukturert at jeg har laptopen rett nedi uten å være redd for skader. 

http://www.mulberry.com/no/shop/bayswater/bayswater-with-strap-oak-natural-grain-leather

Det eneste minuset er at jeg synes den ser litt merkelig ut når jeg bruker stroppen (den blir litt dradd liksom) så jeg bruker den bare til nøds. Ellers er den fin både når den er relativt tom (ser ut som på bildet over) og når den er full (firkantet). Og så er den ganske low-key. 

Annonse

Akkurat det med stroppen har jeg lurt på, så takk for den. Jeg ville også sagt Bayswater.  Lager de fremdeles den med eget rom til pc? 15" er litt for stor til å gå i min vanlige Bayswater så jeg har pc-veske ved siden av når jeg trenger det. 

Anonymkode: d6212...4e0

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oh, den Paul Smith-vesken var stilig! Likte fargene! Må se litt mer på den! Mulberry'en var ikke så ille den heller, kunne vært noe.

Mulberry koster nok litt mer enn 3-4000. 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Budsjett er fleksible ;) 

Når du skriver at prisen bør være under 4000,- kom jeg ikke på å anbefale en til over 10 000,-.

Men Mulberry er jo en helt annen liga enn MC, og jeg elske min godt brukte Bayswater. Den blir bare finere jo mer jeg bruker den, en investering for livet. 

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når du skriver at prisen bør være under 4000,- kom jeg ikke på å anbefale en til over 10 000,-.

Men Mulberry er jo en helt annen liga enn MC, og jeg elske min godt brukte Bayswater. Den blir bare finere jo mer jeg bruker den, en investering for livet. 

Det skriver jeg under på. Jeg har flere, min eldste er fra 2002, og den har mange gode år igjen. 

Anonymkode: d6212...4e0

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sant, var nok litt dumt å sette et budsjett. Uansett pris kan jeg jo få gode idéer, og se etter noe som likner :)

Annonse

HI her

https://hoyer.no/dame/vesker/torun-494360

Denne synes jeg var fin, om enn litt over budsjett. Er på jakt etter noe/et merke som ikke "alle" har, men MJ sin West End synes jeg er fin. Skal ikke være lett dette her :P Kan gjerne være en lite kjent designer, eller noe norskprodusert som ikke er noe kjent merke.

Jeg har en veske fra kanadiske Roots og liker den innmari godt, er klassisk og av veldig god kvalitet. Bestilte det på nettet for 4-5 år siden og har brukt det MYE. (Ikke den typen som er avbildet her dog.)

http://www.roots.com/us/en/zoe-bag-box-18012275.html?q=Totes&navid=search&start=10&selectedColor=001#q=Totes&start=10

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Max Mara, Tory Burch, Marc Jacobs, Alexander Wang, Lomgchamp - Google is your friend 😄

Anonymkode: 6cb10...c5b

Har googlet meg gjennom en del, og sett gjennom både Net-a-porter og de vanligste nettbutikkene :D Blir bare så fanget i det jeg alltid ser på, så jeg var på jakt etter forslag som kanskje ikke var så vanlige - feks noe annet enn Wang, Longchamp, MK og MJ ;) Feks nye og spennende designere, lite kjente designere, osv. Feks slik som Paul Smith-vesken det ble linket til tidligere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...