Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Tenker på vinterdresser. Reima har jeg erfaring med. Står mellom Reima, og de andre merkene jeg nevnte i overskriften. Har du noe negativt å si om noen av dem? Noe positivt å si? Her føler jeg det bare kommer an på hva jeg synes ser best ut. Prisen er ca den samme... Trenger å høre både positive og negative erfaringer med merkene Eller vinterdressene fra merkene Takk Anonymkode: 0254b...fbc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Har wheat vinterdress til 5- og 1-åringen. Er kjempefornøyd! De er så myke og bevegelighetsvennlige, men tåler likevel å lekes hardt i på snøfrie vinterdager. Anonymkode: 5f1d9...6e9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har wheat vinterdress til 5- og 1-åringen. Er kjempefornøyd! De er så myke og bevegelighetsvennlige, men tåler likevel å lekes hardt i på snøfrie vinterdager. Anonymkode: 5f1d9...6e9 Takk Anonymkode: 0254b...fbc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 3 minutes ago, Anonym bruker said: Har wheat vinterdress til 5- og 1-åringen. Er kjempefornøyd! De er så myke og bevegelighetsvennlige, men tåler likevel å lekes hardt i på snøfrie vinterdager. Anonymkode: 5f1d9...6e9 Hvordan er passformen for den eldste?synes de ser litt babyaktig i fasongen? Men det er kanskje bare fordi bildene er av små dresser? Anonymkode: 5c8d9...fc4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er passformen for den eldste?synes de ser litt babyaktig i fasongen? Men det er kanskje bare fordi bildene er av små dresser? Anonymkode: 5c8d9...fc4 Synes passformen er veldig bra! Mine barn er lange i ryggen. Den ser jo litt posete ut, men på grunn av mykheten så blir det ikke plagsomt å leke i den. Femåringen min er veldig kresen på klær. Er veldig frossen av seg og synes alt er ekkelt, men denne dressen har jeg ikke hørt en klage på Anonymkode: 5f1d9...6e9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes passformen er veldig bra! Mine barn er lange i ryggen. Den ser jo litt posete ut, men på grunn av mykheten så blir det ikke plagsomt å leke i den. Femåringen min er veldig kresen på klær. Er veldig frossen av seg og synes alt er ekkelt, men denne dressen har jeg ikke hørt en klage på Anonymkode: 5f1d9...6e9 Jeg er hi, ikke den AB du siterer, men mine barn har lange ben og normal rygg. Får kanskje prøve i butikk, i så fall. Hadde egentlig bestemt meg for Wheat, men så en mini a ture dress og en Molo dress og ble usikker. Så kom jeg på Reima. Valgets kval Anonymkode: 0254b...fbc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Molo har kjempegode dresser og deilig friske farger som gjør seg i den grå vinteren.. Anonymkode: a8c77...5bd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Molo har kjempegode dresser og deilig friske farger som gjør seg i den grå vinteren.. Anonymkode: a8c77...5bd ja Anonymkode: 0254b...fbc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #9 Skrevet 9. september 2017 Veldig fornøyd med Molo. Mini A Ture er kjempefine, men tunge og stive i bruk. Anonymkode: f5750...a9e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #10 Skrevet 9. september 2017 Har hatt både dresser og jakker fra wheat, de er fantastiske. Myke og behagelige, varme og helt vanntette, holdbare så de har gått i arv Anonymkode: 46013...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå