Gå til innhold

Eggløsning rett etter mensen?

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg litt nysgjerrig... Har akkurat hatt tre dager med mens. Siste dag var tirsdag. Det er ikke så unormalt for min del at det ikke varer så lenge, men denne gangen var det kanskje litt mer vondt enn det pleier. De siste par dagene har jeg hatt det som kjennes ut som eggløsningssmerter, mye murring og lett verking, og da jeg tok en eltest i morges var den nesten positiv. Hva i alle dager betyr det? Er det vanlig å få utslag på eltest så tidlig etter mensen? Synes ikke jeg kan huske det fra tidligere, men så har jeg jo heller ikke hatt for vane å teste etter el på det tidspunktet!

Jeg følger nøøye med og har testa kontinuerlig med one step-tester fra Ebay, så tror ikke sjansene er så store for at jeg er gravid akkurat, men hvis det *kan være* eggløsning som er på gang så tidlig vil vi jo selvsagt sørge for å benytte sjansen til å legge inn noen aksjer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328642-eggl%C3%B8sning-rett-etter-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde i lang tid å få barn med el dag dag 14 som "alle" sa... Helt til jeg tok el tester og fant ut at mine el er på dag 8-10, og har vært siden. Vips, to barn begge på første forsøk ☺️ 

Anonymkode: 5cb66...107

Hah, ser man det.. Herlighet, så bra du fant ut av det da! :)

Jeg har pleid å få positiv eltest omtrent på samme tid hver syklus, så det har evt forskyvi seg. Men den var ikke heeelt positiv i dag, altså. Kan som sagt ikke huske å ha fått utslag i det hele tatt på eltester så tidlig før. Har en haug med tester liggende, så får følge litt ekstra godt med :)

• 4 uker senere...
Gjest elissa2

Har ei venninne som har el 2 dager etter mens, så det er mulig☺️Jeg har fast 29 dagers syklus, med el dag 15. Men forrige syklus kom plutselig el dag 21😳 Denne syklusen kom den dag 15 igjen, men så fikk jeg plutselig bittelitt  lyserosablod på papiret 1 uke før mens! Tror min syklus er helt ute å sykler😳😳😳😳😳 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...