Gå til innhold

Noen som kan fortelle meg hvilken katterase dette er? Noe så nydelig 😍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant plutselig ut at jeg vil ha katt😍

Screenshot_20170907-132217.png

Anonymkode: 18d7f...fe2

Skrevet

Vil tro det er en bengalkatt. 

Anonymkode: c2d25...c7f

Skrevet

Kan ligne på en bengal

Anonymkode: 7ed85...594

Skrevet

Bengalkatt ja. De har en veldig sterkt temperament. Ikke alltid like enkle å ha med å gjøre. Veldig dominante med andre katter

Anonymkode: b75e3...a04

Skrevet

Bengaleren er ikke enkel, nei. Ganske vill og egenrådig. 

Anonymkode: e43e5...6bf

Skrevet

(Ben)gal. Naboen sin måtte omplasserast, pga han terroriserte alle kattar i nabolaget. 

Anonymkode: 93ee6...ad8

Skrevet

Vi har en halv-Bengal og ville faktisk ikke anbefale den rasen. Det er ganske mye Bengal i henne, både utseendemessig og i temperamentet. Supernydelig pus, men egenrådig, sær, bøllete og sta. Ikke aggressiv, men overhodet ikke kosete heller. Har en abyssiner også, som elsker kos, oppfører seg som en hund, er rolig og aldri finner på noe tull. Så kontrasten er enorm! ;) 

Anonymkode: 293be...033

Skrevet

Jeg har også erfaring med at de er ville, ikke særlig kosete, og egenrådige. Veldig sære katter. Pene ja, men veldig sære.

Anonymkode: bb064...392

Skrevet

jeg har en halv rasa sølvbengal😊 den er kosete og ligger gjerne i armkroken min og sover og koser seg i timesvis. men da den var kattunge og før den ble kastert var den GAL!! angrep føttene mine når jeg gjikk forbi og klatret overalt, klorte på alt og va bøllete og sta😛 nå er den snart 6 år og er helt rolig og grei av og til litt slem med de andre 3 kattene vi har da men🙄

Anonymkode: 4fec5...e30

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg har en halv rasa sølvbengal😊 den er kosete og ligger gjerne i armkroken min og sover og koser seg i timesvis. men da den var kattunge og før den ble kastert var den GAL!! angrep føttene mine når jeg gjikk forbi og klatret overalt, klorte på alt og va bøllete og sta😛 nå er den snart 6 år og er helt rolig og grei av og til litt slem med de andre 3 kattene vi har da men🙄

Anonymkode: 4fec5...e30

Da har den nok arvet gener fra "den andre halvdelen" og ikke fra bengalen ;)

Anonymkode: bb064...392

Skrevet

Det behøver ikke å være et problem å ha bengalkatt. Det er som med hunderaser; du undersøker nøye oppdrettet og egenskapene til de kattene. Kjøper du fra seriøs oppdretter som legger vekt på personlighet så vel som utseende, skal du kunne få tak i enn bra bengalkatt. 

Anonymkode: 87c8a...479

Skrevet

tror det egentlig er savannah jeg

Anonymkode: e58b7...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...