Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Hva består primæroppgavene og -ansvaret dine av, og hvor mye tid har du tilgjengelig for å utføre dem? Hva slags utdannelse har du? Anonymkode: 70d01...7a0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Regner med du tenker primærkontakt i barnehage? Jeg er primærkontakt for et barn i institusjon. Barnevern. Jeg er miljøterapeut, utdannet sosionom. Jeg har samme oppgaver som annet miljøpersonale. I tillegg deltar jeg på ulike møter rundt barnet, skriver rapporter og handlingsplaner, har kontakt med behandlere i psykiatrien, lærere, saksbehandler og andre involverte. Jeg har ikke en tilmålt tid til å utføre oppgavene mine. Jeg gjør det som skal gjøres når jeg er på jobb. Anonymkode: 24dcc...c3d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Hva slags primærkontakt? Jeg er spl og er primær for "mitt" område og de pasientene som bor der, jeg jobber i hjemmesykepleien. Mine oppgaver er å ansvar for mine pasienter, være den som følger opp bla kontakt med lege/sykehus/pårørende. Osv.. Anonymkode: 4c7c1...081
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Generelt primærkontakt. Pu, sykehjem, psykiatri, barnevern... Anonymkode: 70d01...7a0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Har forstått det slik at ulike kommuner kaller det litt forskjellig. Jeg er ikke primærkontakt, men har terapautansvar for en bruker. I dette tilfellet fungerer ikke primærkontakten, så jeg har hatt alt ansvaret. Jeg er vernepleier, jobber på bolig for utviklingshemmede. Det som er primærkontaktens oppgaver er klesinnkjøp og andre innkjøp til leiligheten, kontakt med pårørende og sikkert noe annet. Det som er mitt ansvar som terapaut er oppfølging av vedtak, evaluering av vedtak, kontakt med ulike innstanser. Jeg gjør i prinsippet alt, så planer og vedtak og oppfølging blir det heller dårlig med pga tidsklemma. Klær handler vi sammen når bruker har fri fra jobb, og jeg tilfeldigvis er så heldig å ha vakt hos vedkommende da. Primært ferie og lørdag. Vi har pr i dag lite eller ingen tid, verken jeg eller primærkontakt. Det hender jeg har 1 times tid en formiddag når de fleste brukerne er på jobb, men da har jeg i de fleste tilfeller andre brukere, eller vaktkabalen må planlegges, et må lages ukesoversikt for brukerne for å skape struktur og lignende. Anonymkode: 2e2bc...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå