Gå til innhold

Vanlig med skyggestrek på rfsu-test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt tester fra rfsu tidligere, men aldri opplevd skyggestrek. I dag og i går har jeg fått streker innenfor fristen som står i bruksanvisningen. De er rosa/grå i fargen, men litt mer rosa i dag. 

Er det vanlig med skyggestreker fra rfsu?

IMG_2767.JPG

IMG_2772.JPG

IMG_2776.JPG

IMG_2790.JPG

Anonymkode: 7f389...267

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg mener å ha lest at folk synes det er så vanlig. Det er derimot ikke min erfaring. Jeg har brukt RFSU (den typen du får på matbutikken) mange ganger, og har alltid fått korrekt resultat. Kanskje du kan dra på Apoteket og kjøpe en A1 e.l. hvis du er usikker? 

Skrevet

Får de samme skyggestrekene på clearblue early og billige strimler. Dette er den som er kjøpt i butikk, 10miu. Håper det stemmer🤞

Skrevet

Jeg ser ingen strek i det hele tatt

Anonymkode: 68996...dc7

Skrevet

Jeg ser den :) 

Det høres ut som du er ca. like glad i å teste som meg, HI, og da kan du jo prøve en billigstrimmel senere i dag. Hvis man holder seg noen timer og ikke drikker for mye kan streken bli sterkere utpå ettermiddagen. 

Skrevet

Testoman, guilty😁 Venter en ny ladning med tester fra e-bay. Så det blir spennende å se. Vet det er mobilbilder, og de er kanskje utydelige, men det skal godt gjøres å ikke se de strekene mener jeg.

7 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeg ser den :) 

Det høres ut som du er ca. like glad i å teste som meg, HI, og da kan du jo prøve en billigstrimmel senere i dag. Hvis man holder seg noen timer og ikke drikker for mye kan streken bli sterkere utpå ettermiddagen. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...