Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Noen som har hatt nyrestein? Anonymkode: c18df...e27
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Jeg har nyrestein på venstre side og har vondt like under ribbeina foran og bak. Merker det litt takvis innimellom. Jeg har hatt et nyresteinsanfall og da var det så vondt at jeg kasta opp å vrei meg - like vondt som å føde. Man kan ha litt blod i urinen ved nyrestein, men det må til en ultralyd for å bekrefte dette. Jeg har hatt nyresteienene mine i over 15 år, og merker sjeldent noe til dem. Anonymkode: fb874...d20
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Men kan man ha vondt på begge sider samtidig ved nyrestein eller er det sjeldent? Anonymkode: c18df...e27
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 høres nesten mer ut som nyrebekkenbetennelse, men jeg er ingen lege. Anonymkode: 35eed...ef2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Nyrestein i seg selv er ikke smertefull, men når de demmer opp slik at urinen ikke kommer ned, da får man gjerne betennelse. Og det er vondt! Jeg har hatt nyrestein tidligere som måtte fjernes, men jeg har tilbakefall slik at jeg har ny. Så lenge det ikke er problemer treng den ikke fjernes. CRP er jo bare høyt dersom du har betennelse i kroppen, så nei, nyrestein er ikke ensbetydende med betennelse. Og vondt gjør det bare i den siden man har stein. Gjør det vondt begge sider har man 2 stein, og at de sørger for betennelse samtidig må være veldig uflaks. Anonymkode: 62444...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå