Gå til innhold

Evige diskusjonen ang julebord/m strippeklubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekstremt Harry arbeidsplass tenker jeg først å fremst.gamle griser

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er klart det ikke var noe uhell, men jeg ser ikke helt problemet. Min mann viste det var planen før han dro hjemmefra. Å si nei kunne vært litt problematisk i forhold til kunder, men det var mest bare moro. Damene hadde ikke planlagt det. Der var det noen som foreslo det litt ut på kvelden og så ble de med. Det er på linje med at min svigermor var å så Chipendales for noen år siden. Hva så?

Anonymkode: b27ee...659

...men det var mest bare moro?

Som andre har sagt før meg, de damene de stirrer på og blir opphisset av er noens døtre. Hvor man finner det humoristiske i det har jeg vanskelig for å forstå. 

Jeg skjønner at hi er bekymret om det er så ille som det blir beskrevet. Men hvorfor er mannen din med? Jeg tror ikke noe kunne fått min mann til å bli med på en slik tur. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Generelt sett så har det jo blitt slik at alt som er morro er Harry. Det er det ikke noe galt i. Personlig vil jeg mye heller være Harry enn snobb. Det tror jeg er mer gøy.

Men hvorfor er det morro å se på folk som tar av seg klærne og er mest mulig utfordrende, kinky og gjør sitt beste for å få mannfolka kåte (=mer penger)? Hvorfor er det ok med en lapdance av en stripper, men ikke av nabodama når du er på jobb og de to alene?

Anonymkode: a5e6b...722

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke jeg kjenner noen damer en gang jeg som aldri har vært på strippeklubb.

Det var veldig spesielt. Jeg kjenner nok noen som har vært på strippeklubb, kjenner i hvert fall til noen. Not my cup of tea, verken de som går dit eller strippingen i seg selv. Synes kanskje ikke det er full krise, men helt uforståelig. Vet min mann var en gang, da han var student og på guttetur. 

Skrevet

Enig i at det å oppsøke slike steder er det samme som å si at man uten problemer vil akseptere at sine døtre går inn i strippebransjen og kanskje selger sex i tillegg.

Det din manns jobb drar på er ikke julebord, HI, det er en rølpete guttetur hvor det er fritt frem for å nedverdige kvinner. Minst tre av 10 har kjøpt sex i tillegg. Dette er noe alle "gutta" på jobben vet. Og når de så fortsetter å dra på disse rølpe-sex-turene, da støtter de den ulovlige og moralske oppførselen til de andre. Din mann og ev. andre som ikke støtter det kunne sagt at de nå er lei disse turene og ikke blir med og heller foreslå et mer normalt julebord i år. Men det gjør de ikke. Dvs. de støtter det som skjer på disse turene og synes det er helt greit det som skjer.

Spør mannen om han synes det ville vært greit om datteren deres, eller døtrene til Ole, Kåre, Anders, Magnus, Christian og Petter begynner som stripper eller selge sex. Er det ikke det så bør din mann og de andre holde seg for gode til å oppsøke slike steder og kjøpe sex.

Det er dessuten ulovlig for norske statsborgere å kjøpe sex - også i utlandet.

Jeg finnes ikke sjalu eller kontrollerende, men jeg er heller ikke naiv. Jeg hadde ikke trodd at mannen som den eneste av alle ville la være å bli med de andre på en slik tur. Og når ni av ti har vært utro og tre har kjøpt sex, da viser det at dette er normalt i det miljøet han vanker i. Da aksepterer han det. Og da ville jeg ikke stolt på ham.

Anonymkode: b8021...227

Skrevet

Enig med deg, HI... Jeg hadde IKKE vært komfortabel med det, og hadde nok gått så langt som å spørre om mannen kunne droppet turen. 

Anonymkode: 22f4f...a4e

Skrevet

hæææ.... hva FEILER det sånne "menn"? Æsj!

Anonymkode: 3af3a...197

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg, HI... Jeg hadde IKKE vært komfortabel med det, og hadde nok gått så langt som å spørre om mannen kunne droppet turen. 

Anonymkode: 22f4f...a4e

Hvis du må SPØRRE MANNEN OM Å DROPPE TUREN, er han ikke verdt å være sammen med. En ekte mann hadde droppet den på eget initiativ.

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor er det morro å se på folk som tar av seg klærne og er mest mulig utfordrende, kinky og gjør sitt beste for å få mannfolka kåte (=mer penger)? Hvorfor er det ok med en lapdance av en stripper, men ikke av nabodama når du er på jobb og de to alene?

Anonymkode: a5e6b...722

Personlig synes jeg ikke det er veldig morsomt, men nå er det mye jeg har gjort som jeg ikke har syntes var like morsomt som mange andre. Fotball for eksempel er dørgende kjedelig etter min mening, men jeg har like vell hatt det gøy på kamp med gode venner

Når det gjelder lapdance av nabodama så hadde det vært morsomt. Skrikende festlig faktisk. Det skulle jeg gjerne sett.

For meg er ikke besøk på strippeklubb noe jeg har problemer med. Jeg har heller ikke noe problem med at noen velger å tjene penger på den måten. Det er mange yrker jeg ville blitt mer fortvilet om ungene fikk enn stripper. Så lenge de velger yrke selv kan det sikkert være en ok måte å tjene penger på.

Skrevet

Jeg tenker  at om sivile stoler mer på din mann at gan kan reise på julebord og gå på strippeklubb er det du som har problemer . 

Anonymkode: 19717...b1d

Skrevet

Jeg tenker at om du ikke stoler på mannen din at han klarer å gå på strippeklubb uten å hoppe i seng med stripperen eller kjøper sex et annet sted er det du som har problemet. 

Skrevet

I hvilket univers er julebord med innlagt besøk på strippeklubb og horehus "den evige diskusjon"?

Skrevet
15 timer siden, LillaGorilla♥♥ skrev:

I hvilket univers er julebord med innlagt besøk på strippeklubb og horehus "den evige diskusjon"?

Fordi det er den samme diskusjonen hvert eneste år. Har begynt å grue meg til jul pga disse jævla turene. 

Anonymkode: d28df...4ed

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at om du ikke stoler på mannen din at han klarer å gå på strippeklubb uten å hoppe i seng med stripperen eller kjøper sex et annet sted er det du som har problemet. 

Klarer å gå på strippeklubb...Hahaha, som om det er noen forskjell på å se på strippere, og få ståpikk, og det å ha seg med en hore. Hihi.

Du skjønner virkelig ikke at det er nøyaktig det samme. Er det fordi mannen din elsker å se på andre damer, og fantasere om dem? Er du ikke god nok for ham, så du forsøker å rasjonalisere onde handlinger? "Det er ikke farlig! Han liker henne ikke! Han blir bare sykt kåt, men det gjør ikke noe! Jeg er god nok!"

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er den samme diskusjonen hvert eneste år. Har begynt å grue meg til jul pga disse jævla turene. 

Kanskje du skal skaffe deg en mann, istedet for en guttunge. 

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte ikke på det i stad..men vet om to til i firmaet som har kjøpt sex men ikke på julebord.. så tre av ti som jeg vet om har kjøpt sex.. det er sikkert flere.. jeg vet nok ikke alt ; p  det går nok bra så lenge jeg kan stole på mannen min.. men forstår ikke helt at han skal være den eneste som ikke lar seg rive med.. sliter veldig med å innfinne meg i at jeg må sitte hjemme å være redd.. men sånn er vel livet.

Men alle konene stoler sikkert på mennene sine? De fleste gjør da det? Likevel er så mange utro. 

Anonymkode: 6244e...48d

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med at mannen min ser et par pupper som rister til musikk. Jeg gjør han klar over at hjemme, så får han ha sex med stripperen. 

Anonymkode: ce832...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...