Gå til innhold

Evige diskusjonen ang julebord/m strippeklubb

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er overraskende vanlig med strippebesøk på jobbtur. I enkelte land og miljøer forventes det og det er ikke bra å si nei. De fleste menn sier lite om det til konene sine da. 

Anonymkode: 6244e...48d

Vet. De færreste vet noe. 

Anonymkode: d28df...4ed

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke jeg kjenner noen damer en gang jeg som aldri har vært på strippeklubb.

Anonymkode: b27ee...659

Strippeklubber er jo ikke noe jeg har diskutert med alle jeg kjenner. Det kan godt hende det er noen spm aldri har vært på det, men det var virkelig mange som var innom i russetiden, på turer i studietiden ol. De fleste syntes det var ganske teit, men de har nå vært innom. Mulig det var litt mer aksept for det den gangen jeg var ung enn det er nå. Jeg har tross alt passet 50.

Skrevet

Firma med under 10 mann og 90% har vært utro? Da har jo alle vært utro, men den siste har bare vært litt utro. 😛 Beklager, måtte bare. Tror nesten jeg hadde startet et koneopprør her altså. Med så få ansatte ville jeg hatt julebord i Norge med følge. 

Anonymkode: 1da8d...11b

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Firma med under 10 mann og 90% har vært utro? Da har jo alle vært utro, men den siste har bare vært litt utro. 😛 Beklager, måtte bare. Tror nesten jeg hadde startet et koneopprør her altså. Med så få ansatte ville jeg hatt julebord i Norge med følge. 

Anonymkode: 1da8d...11b

: D håper ikke min har gjort noe galt.. det tror jeg ikke heller. Det jeg vet er at noen har vært veeldig utro.  Og 1 har kjøpt hore. Så det ble litt feil av meg å si. 

Skrevet

Jeg ville nok forlangt en legeattest i etterkant av et slikt julebord. Det vil si at når han kommer hjem så får han være 1 mnd i karantene også ta alle tester som finnes hos legen. 

Anonymkode: 091fa...9d3

Skrevet

Hvis karen min hadde kommet hjem fra julebordstur, og beskjemmet fortalt at han hadde ramlet på strippeklubb, hadde jeg ledd så jeg hadde tisset på meg!

Han er en mann, ikke en tulling som verken ved "uhell" kjøper horer eller har problemer med å holde buksesmekken lukket.

Skrevet

Regner med det kun jobber menn i denne bedriften? Eller får ikke de kvinnelige ansatte lov å være med på julebord? Fy søren for en harry arbeidsplass...er virkelig ikke normalen å gå på strippeklubb og å kjøpe seg hore på julebord.

Anonymkode: a9533...b1d

Skrevet

Jeg hadde seriøst flytta hvis han hadde ramlet inn på en slik plass. Iallefall når han vet hva jeg mener om den saken. Ja kun mannlige ansatte. 

Skrevet

Mannfolk er patetiske sammen, dessverre. Dette er helt vanlig i yrket til min mann også... Helt ærlig driter jeg i det! Om de vil oppføre seg og bli oppfattet som idioter, gjerne for meg! Får jeg den minste mistanke på at han et blandt de mest utagerende finner han døren selv. Han kjenner mine grenser! Nå er mannen min litt spesiell også da, for han finner disse "selskapene" litt pinlige selv, så ofte ringer han heller hjem og skravler en times tid mens de andre er på strippebar. Han må nesten få bestemme selv og leve sitt liv, jeg orker ikke engasjere meg om det ikke går utover meg :)

Anonymkode: 0c275...214

Skrevet

Mange stygge kommentarer her om at mannen må være dum, jobbe i vernet bedrift osv. Men det er ingen hemmelighet at det gjerne er menn med god råd som er på strippeklubber, kjøper horer, etc. 

Forstår absolutt HIs bekymring. Tror bare desverre du ikke har noe du skulle ha sagt.

Anonymkode: 4ef2c...50a

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange stygge kommentarer her om at mannen må være dum, jobbe i vernet bedrift osv. Men det er ingen hemmelighet at det gjerne er menn med god råd som er på strippeklubber, kjøper horer, etc. 

Forstår absolutt HIs bekymring. Tror bare desverre du ikke har noe du skulle ha sagt.

Anonymkode: 4ef2c...50a

Jeg tror det forekommer i de fleste yrker. Mannen min jobber innen IT. Ingen tjener under 800.000 i bedriften. De var på srippekubb på en jobbreise i fjor. Begge kjønn.

Venninnen min er revisor. Hun har endt på strippeklubb. Det samme har en annen venninne som er sykepleier. Alle tilfellene skjedde på jobbreise til utlandet.

Skrevet

Ja mannen din er sikkert den eneste som ikke har vært utro 😂

De andre sier sikkert det samme til sine koner😜

Anonymkode: fd684...205

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det forekommer i de fleste yrker. Mannen min jobber innen IT. Ingen tjener under 800.000 i bedriften. De var på srippekubb på en jobbreise i fjor. Begge kjønn.

Venninnen min er revisor. Hun har endt på strippeklubb. Det samme har en annen venninne som er sykepleier. Alle tilfellene skjedde på jobbreise til utlandet.

Man går ikke på strippeklubb ved et uhell. Det er en bevisst handling, innebærer personlig ansvar, og dermed sier det mye om din mann og venninne når de blir med på det.

Skrevet

Oj! Er det virkelig så illle å gå på stippeklubb? Det har jeg gjort både med mannen og med venninner på utdrikningslag. 

Jeg synes du overreagerer.

Anonymkode: 6a749...ec8

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Man går ikke på strippeklubb ved et uhell. Det er en bevisst handling, innebærer personlig ansvar, og dermed sier det mye om din mann og venninne når de blir med på det.

Det er klart det ikke var noe uhell, men jeg ser ikke helt problemet. Min mann viste det var planen før han dro hjemmefra. Å si nei kunne vært litt problematisk i forhold til kunder, men det var mest bare moro. Damene hadde ikke planlagt det. Der var det noen som foreslo det litt ut på kvelden og så ble de med. Det er på linje med at min svigermor var å så Chipendales for noen år siden. Hva så?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er helt normale mennesker med kone, barn og fine hus. Er ikke bare mennesker fra harry miljøer osv som kjøper seg horer. Det er alle type mennesker, og nesten bare gifte eller opptatte menn. 

Joda, alle som kjøper horer er harry. Uansett hvor mange barn og hvor fin jobb de har. Det at gifte småbarnsfedre kjøper seg hore er enda mer patetisk enn når single menn gjør det.

Anonymkode: 2d7fb...661

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja mannen din er sikkert den eneste som ikke har vært utro 😂

De andre sier sikkert det samme til sine koner😜

Anonymkode: fd684...205

Akkurat dette. Forskning viser også at personer med omgangskrets det mange er utro, oftere er utro selv enn personer med omgangskrets der de fleste er trofaste. Gruppepress kan være veldig sterkt, særlig med alkohol inne i bildet.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda, alle som kjøper horer er harry. Uansett hvor mange barn og hvor fin jobb de har. Det at gifte småbarnsfedre kjøper seg hore er enda mer patetisk enn når single menn gjør det.

Generelt sett så har det jo blitt slik at alt som er morro er Harry. Det er det ikke noe galt i. Personlig vil jeg mye heller være Harry enn snobb. Det tror jeg er mer gøy.

Skrevet

Vitner om dårlige holdninger og dårlig kvinnesyn. Jeg kjenner en "mann" som driver på med slikt, og han er en selverklært gris, han legger ikke skjul på det heller.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Generelt sett så har det jo blitt slik at alt som er morro er Harry. Det er det ikke noe galt i. Personlig vil jeg mye heller være Harry enn snobb. Det tror jeg er mer gøy.

Å kjøpe horer er ikke moro, det er ulovlig og straffbart. Klarer du ikke å ha det moro uten å bli kriminell? 

Skrevet

Å akseptere mann på strippeklubb er det samme som å akseptere datter i jobb på strippeklubb. Sitter det virkelig mødre her som ikke skjønner at de som jobber der, er noens døtre?

Skrevet

Hva slags firma er dette!? 

Anonymkode: b5e54...79a

Skrevet

Tenkte ikke på det i stad..men vet om to til i firmaet som har kjøpt sex men ikke på julebord.. så tre av ti som jeg vet om har kjøpt sex.. det er sikkert flere.. jeg vet nok ikke alt ; p  det går nok bra så lenge jeg kan stole på mannen min.. men forstår ikke helt at han skal være den eneste som ikke lar seg rive med.. sliter veldig med å innfinne meg i at jeg må sitte hjemme å være redd.. men sånn er vel livet.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte ikke på det i stad..men vet om to til i firmaet som har kjøpt sex men ikke på julebord.. så tre av ti som jeg vet om har kjøpt sex.. det er sikkert flere.. jeg vet nok ikke alt ; p  det går nok bra så lenge jeg kan stole på mannen min.. men forstår ikke helt at han skal være den eneste som ikke lar seg rive med.. sliter veldig med å innfinne meg i at jeg må sitte hjemme å være redd.. men sånn er vel livet.

Sånn er vel for faen ikke livet. Det er ikke "vanlig" og normalt å gå på strippeklubb. For å illustrere hvor lite vanlig det er, så ta for eksempel Bergen by. Der finnes det en stor mengde barer og utesteder. Det bor omtrent 350 000 mennesker i Bergen. Her er det ett strippested. Ett. Det vil si at det er et veldig lite marked for strippeklubber og at det er få mennesker som går innom. 

Det er arbeidsstedet til din mann som har en spesiell omgangsform. Dere trenger ikke akseptere at det er slik. 

Skrevet

Hvis mannen din har et snev av moral og gode holdninger så er det ikke noe å være redd for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...