Gå til innhold

Flere som er gravid med nr 4? Får fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Majka81 skrev:

Venter nr 4 den 02.12! Fikk mage tidlig jeg også, men d var jo for det meste luft... Magen min nå er ikke større enn de 3 tidligere på dette tidspunktet. 😉 

Ja, er nok mest luft (og fett, alt legger seg på magen, og jeg er sulten hele tiden :o ) Men er litt stress når jeg gjerne vil holde det hemmelig så lenge som mulig pga flere aborter. :/ 

1 minutt siden, LusiLyn skrev:

Ja, er nok mest luft (og fett, alt legger seg på magen, og jeg er sulten hele tiden :o ) Men er litt stress når jeg gjerne vil holde det hemmelig så lenge som mulig pga flere aborter. :/ 

Var vanskelig for meg å holde d hemmelig lenge iallefall. Jeg skjønner dilemmaet ditt med flere aborter. Jeg tenkte at abort er dessverre en naturlig ting og dermed gjør d ikke noe dersom d skjer og mange vet om d...Men d er mitt syn, du må gjøre som du føler for selv.:-)  Unngå tettsittende klær så kan d gå en tid før folk begynner å lure! ;-) 

Akkurat nå, Majka81 skrev:

Var vanskelig for meg å holde d hemmelig lenge iallefall. Jeg skjønner dilemmaet ditt med flere aborter. Jeg tenkte at abort er dessverre en naturlig ting og dermed gjør d ikke noe dersom d skjer og mange vet om d...Men d er mitt syn, du må gjøre som du føler for selv.:-)  Unngå tettsittende klær så kan d gå en tid før folk begynner å lure! ;-) 

Ja, det er jo en naturlig ting. Men syns det er veldig vanskelig å håndtere det, og i tillegg måtte forklare det for alle jeg møter.. Må nok heller gjøre noe med klesstilen. Litt vanskelig og, for jeg er tynn, mens magen er stor :P 

21 minutter siden, LusiLyn skrev:

Ja, det er jo en naturlig ting. Men syns det er veldig vanskelig å håndtere det, og i tillegg måtte forklare det for alle jeg møter.. Må nok heller gjøre noe med klesstilen. Litt vanskelig og, for jeg er tynn, mens magen er stor :P 

Ja, skjønner den. 

Jeg er også tynn og gikk over til tights og tunika relativt raskt, ved ca 6-7 uker... 😆

Annonse

Skal ha nr 4 om 2 uker 🙂 Fikk tidlig mage, 15 uker ca.  Men alle trodde nok bare jeg hadde lagt på meg. Jeg trodde alle forsto at jeg var gravid, men det gjorde de visst ikke 😐   Men dette er den minste magen jeg har hatt som høygravid da...

Anonymkode: 6a0c6...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...