Annanym Skrevet 2. september 2017 #26 Skrevet 2. september 2017 Hun kan nok synge, men tenker at Ingrid Bjørnov har en MYE større allsidighet!
Polly-Esther Skrevet 3. september 2017 #27 Skrevet 3. september 2017 Hun høres tydeligvis bedre ut på studioopptak. Men live er hun ukontrollert og skingrende. Jeg får følelsen av at hun har klart seg greit pga sitt slående vakte utseende.
EnDansPåRoser Skrevet 3. september 2017 #28 Skrevet 3. september 2017 39 minutter siden, Polly-Esther skrev: Hun høres tydeligvis bedre ut på studioopptak. Men live er hun ukontrollert og skingrende. Jeg får følelsen av at hun har klart seg greit pga sitt slående vakte utseende. Som sagt, har hørt henne live mange ganger på 90-tallet og det har ikke vært noe som helst ukontrollert og skingrende over de fremføringene der. ..
Marriet Skrevet 3. september 2017 Forfatter #29 Skrevet 3. september 2017 56 minutter siden, Polly-Esther skrev: Hun høres tydeligvis bedre ut på studioopptak. Men live er hun ukontrollert og skingrende. Jeg får følelsen av at hun har klart seg greit pga sitt slående vakte utseende. sitter igjen med samme inntrykk, dessverre...blir spennende å se neste uke, om det er noe bedre da. Jeg får liksom litt vondt av henne også.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #30 Skrevet 3. september 2017 Det var bare flaut å høre på. Jeg har egentlig aldri likt stemmen hennes, men nå var det virkelig ille. Ble enda tydeliger blandt alle de andre. Anonymkode: fbec2...a46
MMP Skrevet 3. september 2017 #31 Skrevet 3. september 2017 Hun er skjønn! Vet ikke, men hun virker som en fugl som nettopp har blitt satt fri etter åresvis i fangenskap Jajja... det er ikke heeeelt supert, men det er ei dame som vil og elsker opptre og synge!! Digger henne!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #32 Skrevet 3. september 2017 Adam Douglas har en fantastisk stemme! Benedicte Adrian har dessverre bommet kraftig de to første gangene. Synes også at Gaute Ormåsen bommet på stadionrock. Anonymkode: 50c31...11e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #33 Skrevet 3. september 2017 17 timer siden, Polly-Esther skrev: Hun høres tydeligvis bedre ut på studioopptak. Men live er hun ukontrollert og skingrende. Jeg får følelsen av at hun har klart seg greit pga sitt slående vakte utseende. Nei, hun har bare sluntret unna og vært lite aktiv i det siste. Da råtner man på rot. Jeg har koret for Benedicte og Ingrid før hun flyttet til Frankrike og gikk i "dvale", og hun var uovertruffen også live. Enorm stemme. Men det er nesten 20 år siden, da. Husk også på at noen av de tingene hun gjør (eller prøver å gjøre) er enormt vanskelige. F eks de frasene hun synger på 2.59 her, de starter på en trestrøken C. (Man skal faktisk ha øvd en god del for i det hele tatt å klare å lage lyd der oppe): Anonymkode: fb2e0...032
Marriet Skrevet 4. september 2017 Forfatter #34 Skrevet 4. september 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, hun har bare sluntret unna og vært lite aktiv i det siste. Da råtner man på rot. Jeg har koret for Benedicte og Ingrid før hun flyttet til Frankrike og gikk i "dvale", og hun var uovertruffen også live. Enorm stemme. Men det er nesten 20 år siden, da. Husk også på at noen av de tingene hun gjør (eller prøver å gjøre) er enormt vanskelige. F eks de frasene hun synger på 2.59 her, de starter på en trestrøken C. (Man skal faktisk ha øvd en god del for i det hele tatt å klare å lage lyd der oppe): Anonymkode: fb2e0...032 Trestrøken c eller ei, det er visst skriking hun kan neida, nå spøka jeg litt. Ingen tvil om at hun har vært talentfull, men hun er tydeligvis ingen allsidig artist. Noe jeg i utgangspunktet trodde.
Marriet Skrevet 9. september 2017 Forfatter #35 Skrevet 9. september 2017 Hva tror dere i kveld da? Country er vel heller kanskje ikke hennes sjanger. Jeg er hvert fall benka foran skjermen med kanelknuter og te 😂
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #36 Skrevet 9. september 2017 Fatter ikke at hun har kommet så "langt" jeg🙉 Anonymkode: 16e58...adb
Himmel og hav Skrevet 9. september 2017 #37 Skrevet 9. september 2017 Jeg har ikke høye forventninger, men det betyr jo at jeg er lett å begeistre. Så vi får se.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #38 Skrevet 9. september 2017 Hun ser så ukomfortabel ut på scenen 🙈 Anonymkode: 16e58...adb
Marriet Skrevet 9. september 2017 Forfatter #39 Skrevet 9. september 2017 Dette er jo en million ganger bedre musikalsk enn det hun har gjort de to forrige gangene. Synd hun virker utilpass. Men denne begynte jeg faktisk ikke å blø ut av ørene 🙈
Himmel og hav Skrevet 9. september 2017 #40 Skrevet 9. september 2017 28 minutter siden, Marriet skrev: Dette er jo en million ganger bedre musikalsk enn det hun har gjort de to forrige gangene. Synd hun virker utilpass. Men denne begynte jeg faktisk ikke å blø ut av ørene 🙈 Enig. Hun får allikevel ikke noen stemme av meg. Hun burde jo ikke vært med i dette programmet en gang basert på de to forrige.
Marriet Skrevet 9. september 2017 Forfatter #41 Skrevet 9. september 2017 Helt feil mann som måtte gå. Jeg er rasende. Erlend er et skikkelig friskt comeback i mediebildet. Tragisk...
cherry coke Skrevet 9. september 2017 #42 Skrevet 9. september 2017 Der er jeg uenig:) synes ikke han har stjernekvalitet, så for meg gjorde det ingenting at han måtte gå. Men Benedicte Adrian.,, hun må ryke snart!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #43 Skrevet 9. september 2017 Ah, jeg syntes hun var fantastisk på 80 og 90-tallet, og jeg hører stadig på musikken fra den gang! Rock vs Opera og Wich Witch. Glimrende musikk, etter min mening! Hadde gledet meg til at hun skulle være med i Stjernekamp og er skuffa over at hun har prestert så 'dårlig'. Tenker samtidig at det ikke er så rart, mtp hvor lenge hun har vært 'borte' . Håper hun klarer å trene opp stemmen igjen. Men flott at hun tør, og at hun er så ivrig og positiv!! Anonymkode: bf21d...953
MMP Skrevet 10. september 2017 #44 Skrevet 10. september 2017 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun ser så ukomfortabel ut på scenen 🙈 Anonymkode: 16e58...adb Fikk helt vondt av henne... får håpe selvtilitten kommer tilbake snart!!! Synes det ble litt for "mye" med erlend altså... likte han bedre når han var seg selv før i tiden... Han var ikke så overdrevent da <3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #45 Skrevet 10. september 2017 Benedicte var ikke grusom i går, men fortsatt den dårligste. Synd for Erlend at han røyk i går, for synes det var hans beste til nå. Anonymkode: 0306c...a66
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #46 Skrevet 11. september 2017 Hørte reprisen nå. Og Erlend er en god sanger, altså, men det han gjorde var ikke country. Det var vel mer pop. Både låtvalget, stemmebruken og stilen. Anonymkode: fb2e0...032
Marriet Skrevet 16. september 2017 Forfatter #47 Skrevet 16. september 2017 Idag synes jeg hun imponerte. Hun blir bedre og bedre til tross for at hip hop er....ja, hip hop. Nå håper jeg virkelig hun går videre til neste uke så hun kan briljere.
MMP Skrevet 16. september 2017 #48 Skrevet 16. september 2017 Ble lei av å høre Malika slakte seg selv når hun var så god! Hun må ha troa på seg selv - for at andre skal ha troa på henne. Benedikte "husker" jeg alltid, hun glir liksom aldri inn i mengden!!! Gleder meg til neste lørdag!!!!
Marriet Skrevet 16. september 2017 Forfatter #49 Skrevet 16. september 2017 8 minutter siden, MMP skrev: Ble lei av å høre Malika slakte seg selv når hun var så god! Hun må ha troa på seg selv - for at andre skal ha troa på henne. Benedikte "husker" jeg alltid, hun glir liksom aldri inn i mengden!!! Gleder meg til neste lørdag!!!! Mener du Makeda? Hun var ekstrem til å snakke seg selv ned. Hun som er så flink og ikke minst allsidig! Ingen sjarmerende egenskap med andre ord. Noe som jeg også tror kan være en grunn til at hun gikk ut idag. Hun appellerte rett og slett ikke nok til folk. Nei, du har rett. Det er noe trist med Benedicte. Hun har på mange måter skuffet. Hun gikk liksom så innmari hardt på i starten og gikk på snørra så det sang! Men det virker som hun lærer og tar til seg kritikk konstruktivt. Jeg har HØYE forventninger til opera
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #50 Skrevet 16. september 2017 Makeda og hun unge lyse var helt rå i kveld! Ble så gira! Makeda sin versjon av Power er noe av det tøffeste jeg har hørt. I dag burde Gaute eller Benedicte dratt hjem.. Benedicte er ikke en stjerne lengre;-) det har hun bevist noen lørdager nå. Men blir spennende å se om en uke:) Anonymkode: 616f9...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå