Gå til innhold

Benedicte Adrian

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg er 80 år og ser på stjernekamp...

Men dama kan jo IKKE synge! Var ikke hun svææær en gang i tida?! (Poppis, ikke overvektig) Jeg skjønner ingenting jeg...

Endret av Marriet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, helt enig!! Jeg og er 80.. men herregud! Dama KAN jo ikke synge.

Anonymkode: 616f9...f16

Skrevet
2 minutter siden, Marriet skrev:

Var ikke hun svææær en gang i tida

Hun har vel alltid sett sånn ut, har hun ikke det da. Rakk ikke å høre henne synge

Anonymkode: c3d6f...5ee

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun har vel alltid sett sånn ut, har hun ikke det da. Rakk ikke å høre henne synge

Jeg mente ikke sånn svær i kroppen, men typ en stor sangerinne liksom. Populær...

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ÆHun har vel alltid sett sånn ut, har hun ikke det da. Rakk ikke å høre henne synge

Ikke "svær" som i fysisk overvektig. Men svær, som i at hun var en stor stjerne. 

Men hun har aldri imponert meg.

Anonymkode: 36ba6...3af

Skrevet

Godt vi er flere 80-åringer her :P

Jeg har tenkt det samme, hun hadde en fantastisk stemme tidligere. Mulig hun har det nå også, men virker litt som om hun "overtenner" i dag også og derfor mister kontroll på stemmen, at hun vil for mye.

Anonymkode: b2f43...6d8

Skrevet
11 minutter siden, Marriet skrev:

Jeg mente ikke sånn svær i kroppen, men typ en stor sangerinne liksom. Populær...

Åja, haha. Misforsto helt jeg

Skrevet

Å Didrik har jo smelta meg litt då merker eg ..;-)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å Didrik har jo smelta meg litt då merker eg ..;-)

Jeg har blitt forelska i Gaute på nytt...

Var dødsforelska i han da han var med på Idol. Da var jeg 14 år. Nå er vi begge blitt eldre og jeg har falt på nytt 😂

Skrevet

Jo hun kan synge men var Max uheldig der.

Anonymkode: 83f4f...132

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jo hun kan synge men var Max uheldig der.

Anonymkode: 83f4f...132

Hun var max max uheldig forrige gang isåfall. Jeg begynner å miste trua.

Skrevet

En stemme er som kroppen ellers, den må trenes jevnlig for å holde seg bra.

i tillegg er det mange som får dårligere stemme når de blir eldre...

Anonymkode: 50312...7ad

Skrevet

Men å herregud! Han Adam douglas, for en artist!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det sier jeg og  :) Men hvem er han? Jeg kan aldri huske å ha sett han eller hørt om han noengang

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oh yes! Jeg er skikkelig fan - blitt.

Husker og ha sett han på NRK en gang før. Kan ha vært Norge rundt 😂 men ja, han er innmari dyktig!

Skrevet

Har ubevisst trykket på anonymknappen ser jeg, det var ikke meningen.. men ja! Han Adam er enorm! Og litt kul nerdete fremtoning på han. Tøff type 😄😄

Skrevet
18 minutter siden, Marriet skrev:

Oh yes! Jeg er skikkelig fan - blitt.

Husker og ha sett han på NRK en gang før. Kan ha vært Norge rundt 😂 men ja, han er innmari dyktig!

han var med i beat for beat, tror jeg

Anonymkode: a7ee0...50f

Skrevet

Benedicte kan synge, ingen tvil om det, men det ser ut til at hun ikke er noen potet, men kun kan sin egen sjanger. Er oldis jeg også og har sett hennr mange ganger, blant annet i London.  En stor opplevelse! 

Skrevet
11 minutter siden, EnDansPåRoser skrev:

Benedicte kan synge, ingen tvil om det, men det ser ut til at hun ikke er noen potet, men kun kan sin egen sjanger. Er oldis jeg også og har sett hennr mange ganger, blant annet i London.  En stor opplevelse! 

Skulle til å hive meg inn i debatten og si det samme. Hun er jo vant til å synge opera og har en typisk operastemme med masse vibrato. Passer ikke akkurat til popsjangeren.

Anonymkode: 6b1be...92c

Gjest Antarctica
Skrevet
19 minutter siden, EnDansPåRoser skrev:

Støttes. Det mangler på stilforståelsen og allsidigheten, ikke på sangteknikken.

Skrevet
20 minutter siden, EnDansPåRoser skrev:

Hun kunne synge en gang, ihvertfall, men jeg synes det høres ut som hun er ute av trening. Hun har dessuten en voldsom vibrato som ikke egner seg for alle sjangere.

Anonymkode: 9aebe...9c3

Skrevet

Hørte akkurat på denne, og det må jo være i hennes gate, liker det dessverre ikke. Synes ikke hun har noen fin stemme og jeg mener bestemt at det ikke var sånn i gamledager. Må sjekke om jeg finner noe Dollie;)

Skrevet

Litt annerledes enn nå, og det er jo ikke rart. Stemmen blir jo eldre den også. 

Skrevet
19 minutter siden, Marriet skrev:

Hørte akkurat på denne, og det må jo være i hennes gate, liker det dessverre ikke. Synes ikke hun har noen fin stemme og jeg mener bestemt at det ikke var sånn i gamledager. Må sjekke om jeg finner noe Dollie;)

O, my. Jeg skvatt skikkelig på 2,34, det skingret i ørene mine

Gjest Antarctica
Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt annerledes enn nå, og det er jo ikke rart. Stemmen blir jo eldre den også. 

Alder har mindre å si enn øving...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...