Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Hun har de siste par månedene fått litt mer kulemage, som de fleste småunger har. Men i løpet av denne uka har den virkelig blåst seg ut. Tidligere denne uka tullet samboer med at hun hadde fått skikkelig mage, men jeg sa at det har hun jo hatt de siste månedene. Men i kveld skjønte jeg hva han mente. Magen står rett ut. Den et hard som stein og skikkelig sånn ballong mage. Hun er ikke noe stor og har hele veien ligget midt på gjennomsnittet. Noen som vet? Hun er ikke plaget med magen, ser at han hun prøver å presse en del, men kommer bare luft. Ingen tegn til smerter. Anonymkode: af1cf...0de
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Vær obs på vekt, løs eller ekstrem mage eller oppkast uten grunn. Slik har oppblåst mage over lengre tid er ofte en av de første symptomene ved cøliaki. Det begynte akkurat slik hos min gutt også. Anonymkode: ab2fd...da2
Lessismore Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Ta en tur til legen, få det sjekket. Tenkte også cøliaki.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Hvordan er avføringen? Barnet til noen venner er laktoseintolerant og hadde veldig oppblåst mage før. Hadde også hard mage, og da proppen gikk, ble det etterfulgt av mye løst. Hør med legen. Anonymkode: bbe56...739
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Bestill time hos legen og ikke begynn å prøve ut selv, det kan ødelegge en evt utredning. Anonymkode: b7067...578
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Svaret vil sannsynligvis ligge i maten. Om barnet er intolerant eller om barnet trenger annen kost enn han får nå, kan forhåpentligvis helsevesenet hjelpe deg med. Anonymkode: 43e4d...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå