Petra-prøvedokke Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Har fått sterke smerter på høyre side i livmorområdet kjennes ut så kraftig mens er på vei, bare at det er mye vondere. Kommet litt rødt ut er det SA? Bør jeg kontakte lege?? Er førstegangsgravid og 4+6 i dag så usikker hva jeg bør gjøre....
LusiLyn Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Hvis du føler deg utrygg kan du kontakte lege. <3 <3 <3
minera2011 Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Du kan swlvsagt kontakte lege, men har gjennomgåtg 2 ma og 3 sa og ved sa så er det lite de gjør. De sier egentlig at du skal gå hjem og vente/slappe av. Ville selv ventet å sett om det tar seg opp. Og evt kontaktet lege vis det tar seg opp
Petra-prøvedokke Skrevet 1. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2017 Takk for kjappe svar😉 Var på legevakten for har aldri opplevd sånne smerter det var helt forferdelig. De sjekka med gynekolog på sykehuset men de ville avvente så jeg måtte bare hjem ta paracet og se hvordan det gikk til i morgen. Sovet hele kvelden etter at tablettene endelig virket. Blør litt variert også så får se om det er en SA eller andre ting etterhvert.
Petra-prøvedokke Skrevet 8. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2017 Det har ikke gått bra det ble en biokjemisk abort som de kalte det, hcg sank og smertene har vært enorme. Nå er det gått over i mens så får vi se hvor lenge den varer. Kan få begynne igjen ved neste mens start.
LusiLyn Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Huff da, så trist. Lykke til på neste runde! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå