Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 ...? Er dette en naturlig tankegang og bekymring for gravide ? Anonymkode: f964b...d42
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Nei, det skjenket jeg aldri en tanke Men alvorlig hjertefeil o.l tenkte jeg på og var redd for Anonymkode: 70d50...752
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Om det er "naturlig" vet jeg ikke, men jeg kjenner andre som har grudd seg og lurt på om babyen ble stygg! 😂 Selv lurte jeg mest på om han skulle være skalla. Det sto for meg som veldig dumt å måtte fødes uten hår. Gud ver hvorfor jeg syntes det var viktig... 😜 Anonymkode: 29a4c...f8d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Jeg var redd for å få et psykisk utviklingshemmet eller barn med alvorlig funksjonshemming. Men jeg skjønner du er opptatt av andre ting. Vi er forskjellige. Anonymkode: ce689...f1b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Alle spebarn er stygge. Det var noe jeg forventet, men ikke noe jeg var redd for. Anonymkode: 21949...0fe
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Nei, kan ikke si jeg tenkte på det. Anonymkode: cd38e...146
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 Nei, det var ikke en bekymring. Som nyfødt var han jo ikke spesielt søt (jeg synes ikke nyfødte barn er så veldig søte, generelt), men nå er han jo den søteste ungen jeg vet om! Helt uobjektivt! Anonymkode: 7ba1e...52d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 På bildene fra oul så hadde han en utrolig stor nese...så jeg var litt bekymret for hvordAn han ville se ut. Han kom ut med en helt vanlig nusselig babynese. Må ha vært en rar vinkel eller noe på ultralydbildene Anonymkode: 1ad42...e45
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #9 Skrevet 1. september 2017 Merkelig nok var det eneste jeg tenkte på var om babyen arvet far sine tær. Sikkert påvirket av min mor som bekymret seg for om jeg skulle arve hennes tær. 😄 Både jeg og mitt barn har fine tær. Anonymkode: 4f7cf...de0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #10 Skrevet 1. september 2017 Haha. På UL hadde hun stor nese og stooooore lepper. Jeg tenkte litt på det. Men hun var faktisk veldig vakker. Så ut som en porselensdukke. Alle kommenterte hvor vakker hun var. Og overfladiske meg ble såååå stolt. Nå er hun en helt normalt søt unge. Anonymkode: 1690b...294
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #11 Skrevet 1. september 2017 Er mest bekymret for fysisk eller psykisk utviklingshemming men må innrømme jeg har tenkt en del på utseendet også. Tror det er fordi søskenbarnet mitt fikk et barn som ser veldig veldig rar ut. Altså det er sånn at alle unntatt foreldrene ser hvor rart utseendet er. Synd å so det men alle barn er ikke pene. Og grunnen til at hun ikke ee pen er fordi foreldrene er svært ulike og hun ble en rar blanding. Jeg og mannen er også ulike aå håper veldig på en fin blanding men vet jo aldri😳 Og ikke si jeg fortjener et stgr barn eller noe. Jeg svarte bare på spørsmålet og er 100% sikker på at alle har sett et lite pent barn i sitt liv og tenker det, men ikke sier det. Jeg sier det ikke jeg heller siden jeg skriver anonymt så jeg er ingen fæl person... Anonymkode: faa9f...dc5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Haha. På UL hadde hun stor nese og stooooore lepper. Jeg tenkte litt på det. Men hun var faktisk veldig vakker. Så ut som en porselensdukke. Alle kommenterte hvor vakker hun var. Og overfladiske meg ble såååå stolt. Nå er hun en helt normalt søt unge. Anonymkode: 1690b...294 Jeg syns gutten min så veldig pen ut og lignet på andre i familien da jeg var på oul. Men var på vekstkontroll i uke 36 og da fikk de tilfeldigvis et veldig bra bilde i profil. Da stokk jeg til altså for nese og lepper så veldig store ut😱 Og lignet ikke på det som er kjent for meg i det hele tatt. Ble litt satt ut og dessverre litt bekymret men tenker nå at det kanskje bare er uvant å se de på UL så sent i svangerskapet? At det er derfor det så rart ut.. håper det😂 Anonymkode: faa9f...dc5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #13 Skrevet 1. september 2017 Helt ærlig, den tanken slo meg aldri. Ikke nå med nr to heller. Om det er fordi jeg tenker vi har pene trekk begge to, eller om det bare er en inhabil tanke vet jeg ikke. Det har bare ikke slått meg. Fikk selvfølgelig verdens nydeligste baby som ble den pene gutten. Hvorfor tenker du slik Hi? Når kom den tanken? Hva tror du gjør det? Anonymkode: 4e19b...b85
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #14 Skrevet 1. september 2017 Har aldri tenkt på en baby som stygg, så det bekymret jeg meg ikke for. Men jeg var jo fryktelig spendt på utseendet, da.... Anonymkode: cdf94...739
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #15 Skrevet 1. september 2017 Jeg hadde det med første barn. Men ble forelsket med en gang han kom ut. Verdens fineste baby. Anonymkode: 34f6e...c96
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #16 Skrevet 1. september 2017 Nei tanken streifet meg aldri, jeg forestilte meg begge gangene at de kom til å bli skjønne, vakre babyer-og det ble de også! Jeg var nok litt nysgjerrig på hvordan de kom til å se ut, men siden jeg er mørk selv og de er halvt italienske så visste jeg på forhånd at de kom til å bli mørke i hår, bryn og øyne. Anonymkode: cccd4...66f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #17 Skrevet 1. september 2017 Ja, tenkte litt på det. Far har spiss nese og litt smale øyne, og jeg synes ofte foreldre med "spisse" ansikt kan få babyer som ser litt snåle ut. Jeg har liten og rund nese, heldigvis fikk ungene det🙈 Hilsen tør ikke si det høyt Anonymkode: 08ee2...6c7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #18 Skrevet 1. september 2017 Det var ikke en bekymring,men hadde mine tanker når gutten kom ut og ligna på en kineser 😂 det var bare en dag eller to,han ble klemt litt flat på vei ut som gjorde det tror jeg 😂😂 nydelige gutten min 😍 Anonymkode: aa3b7...9d2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #19 Skrevet 1. september 2017 Nei, bekymret meg verken for utseende eller om barnet skulle bli født med en utviklingshemming. Første barnet mitt er psykisk utviklingshemmet og har fått to til etter det og har aldri tenkt på om det kunne feile barnet noe. Man får de barna man får også gjør man det beste ut av det. Anonymkode: 09e7b...c8e
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. september 2017 #20 Skrevet 1. september 2017 Var på 3D ultralyd med første barnet og på bildene hadde hun den svære nesen så håpte jo at hun ikke kom ut med en svær nese. Og det gjorde hun ikke. Hun var helt nydelig, og det er alle barna mine, helt objektiv sett;)
Serepta Skrevet 1. september 2017 #21 Skrevet 1. september 2017 Nei, det har jeg faktisk aldri tenkt på. Men jeg har heller aldri sett en stygg baby...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #22 Skrevet 1. september 2017 Nei. Ikke med de to første. Jeg har én datter som er nydelig, ikke bare subjektivt sett, og en sønn som kanskje mer er nydelig bare subjektivt sett. Da tredjemann var ei jente, så håpte jeg at hun skulle bli i samme enden av skalaen som søsteren sin. Noe som hun ser ut til å være. Jeg har ei søster som er høy og slank, og langlemmet, mens jeg er liten og tett. Om vi skulle vært hunder, hadde hun vært en afgansk mynde, mens jeg er en bulldog.. Og mitt svar er nok preget av min følelse i oppveksten. Ingen sa jo noen gang noe, men jeg følte meg alltid underlegen henne utseendemessig. Men dette er jo tanker jeg aldri sier høyt. Det føles veldig fælt å skrive. Anonymkode: a060d...3f8
soleia Skrevet 1. september 2017 #23 Skrevet 1. september 2017 Njei, var litt bekymra for at eldste skulle ha skikkeleg hestenase, for han såg slik ut på ultralydbiletet, men då han kom ut hadde han ei perfekt oppstopparnase i staden
Gjest Skrekkøgla Skrevet 1. september 2017 #24 Skrevet 1. september 2017 Niks, ikke når utgangspunktet er så nydelig!
skjotta Skrevet 1. september 2017 #25 Skrevet 1. september 2017 Ikke nødvendig vis bekymret for at BABYEN skulle være stygg, men etter mange år med mobbing håpet jeg veldig at de ikke skulle ligne på meg. Begge er nydelige, jenta er en blanding av oss begge, men en god blanding og gutten er som snytt ut av nesa på sin far
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå