Gå til innhold

Må spørre her og.. Ser dere noe antydning til strek?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er bare ca en uke siden EL, men ser dere noe?

Den nederste testen er fra 3 dgr siden, den i midten fra i går og den øverste helt fersk fra nå i kveld.

Jeg gifter meg på mandag, og mitt høyeste ønske er å gi denne beskjeden til min kommende mann. Så mye ønsker jeg dette at jeg muligens innbiller meg svaaaaaaaaaake streker:(

Testen ser helt hvit ut omtrent uten blitz.

IMG_2414.PNG

Anonymkode: 61485...c31

Fortsetter under...

Ser strek og min erfaring tilsier at den blir sterkere i dag.

Hopp gjerne over den første urinen og test igjen timen etterpå, da vi du få et klarer svar og sterkere strek.

Anonymkode: 55d2f...13b

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei.

Er bare ca en uke siden EL, men ser dere noe?

Den nederste testen er fra 3 dgr siden, den i midten fra i går og den øverste helt fersk fra nå i kveld.

Jeg gifter meg på mandag, og mitt høyeste ønske er å gi denne beskjeden til min kommende mann. Så mye ønsker jeg dette at jeg muligens innbiller meg svaaaaaaaaaake streker:(

Testen ser helt hvit ut omtrent uten blitz.

IMG_2414.PNG

Anonymkode: 61485...c31

Du er veldig tidlig da. Bare 7DPO. Test igjen i morgen og på søndag. Jeg ville ikke brukt første urinen på morgenen. Det funker ikke for meg hvert fall. Hold deg og test på andre urinen :) Lykke til!

Annonse

Den siste ser jo veldig lovende ut da!! Med så mange tester med utslag vil keg tro du er gravid, men det er tidlig enda. Du får oppdatere oss videre! Lykke til 😊🤞🤞

Anonymkode: 595be...aa4

• 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...