Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Jeg fikk for noen dager siden vondt nedentil. Jeg tenkte først jeg hadde kuttet meg med et barberblad fordi jeg vet det var litt sløvt og burde vært byttet, men så dagen etter var jeg veldig opphovnet og det var flere klumper og sår der nede. Det gjorde rett og slett veldig vondt og jeg gikk til legen som henviste meg videre til sykehuset. Der slo de fast at tilstanden hadde likhetstrekk med herpes, men samtidig var ulik vanlige herpesutbrudd de så både på måten sårene var spredt på og overflaten på dem, så de lurte på om det kunne være en annen form for virusinfeksjon eller noe helt annet. De tok flere prøver, men jeg får ikke svar på dem før neste uke Greien er at jeg, og legene var enig med meg, synes herpes er så usannsynlig selv om det liknet på det. Jeg har hatt samme partner i 21 år, og ingen av oss har hatt noe slikt før. Ja, selvsagt er det en mikroskopisk sjanse for at mannen har vært utro, men vi har ofte sex og da ville jeg jo sett det dersom han hadde utbrudd (det smitter bare ved utbrudd). Er det noen som har vært borti noe liknende? Anonymkode: f7f5b...db2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Har du hovne lymfekjertler i lysken? Det er et tegn på herpes - uten at diagnosen blir sikker av den grunn selvsagt. Mannen din kan dessuten ha smittet deg med herpes 1 ved oralsex, om han har forkjølelsessår. Herpes kan også smitte utenom utbrudd, da spesielt rett før utbruddet kommer. Videre er det mange som har herpes (også utbrudd) men som ikke merker det, fordi de enten feiltolker symptomene, eller har begrenset/ingen symptomer. Om jeg ikke husker feil har omtrent 30% av befolkningen mellom 30-40 år genital herpes, men det er de færreste som vet om det. Anonymkode: 5df68...805
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du hovne lymfekjertler i lysken? Det er et tegn på herpes - uten at diagnosen blir sikker av den grunn selvsagt. Mannen din kan dessuten ha smittet deg med herpes 1 ved oralsex, om han har forkjølelsessår. Herpes kan også smitte utenom utbrudd, da spesielt rett før utbruddet kommer. Videre er det mange som har herpes (også utbrudd) men som ikke merker det, fordi de enten feiltolker symptomene, eller har begrenset/ingen symptomer. Om jeg ikke husker feil har omtrent 30% av befolkningen mellom 30-40 år genital herpes, men det er de færreste som vet om det. Anonymkode: 5df68...805 Hvordan kan jeg vite om jeg har hovne lymfekjertler i lysken? Ellers kan jeg nevne at jeg dagen før jeg gikk til legen (altså første dagen jeg var hoven og hadde vondt) også hadde lett feber. Etter det har jeg knasket så mye smertestillende at jeg har vært i grei form ellers HI Anonymkode: f7f5b...db2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Kjenn nedover langs siden akkurat i bøyen mellom lår og lyske. Der er det lymfekjertler, det kan være en eller flere av dem kjennes ømme og hovne ut. Anonymkode: 5df68...805
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjenn nedover langs siden akkurat i bøyen mellom lår og lyske. Der er det lymfekjertler, det kan være en eller flere av dem kjennes ømme og hovne ut. Anonymkode: 5df68...805 Det kjennes helt greit ut, altså ikke hovent eller ømt. Mannen har forresten ikke utført oralsex på meg på minst 5-6 uker. Ingen av oss har noen gang hatt munnsår heller ... Hm HI Anonymkode: f7f5b...db2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 Følg med på hvordan det utvikler seg. Om det blir hvite blemmer er det et dårlig tegn. Og hold ut til neste uke! Det trenger ikke være verdens undergang om det skulle være herpes. Anonymkode: 5df68...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå