Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Datteren sier at det er det eneste hun ønsker seg til bursdagen sin nå i september. Jeg er skeptisk fordi jeg ser for meg mye knall og fall. Hva er deres erfaring? Hun går forøvrig i 3. klasse Anonymkode: 3522f...61c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Knall og fall er ikke farlig. Mye verre med den beinstillingen de går når de ikke ruller på skoene. Virkelig ikke bra! Anonymkode: ee7e2...4a4
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Knall og fall er ikke farlig. Mye verre med den beinstillingen de går når de ikke ruller på skoene. Virkelig ikke bra! Anonymkode: ee7e2...4a4 Ja, det tenker jeg også. Ser unger stabbe rundt på disse når de ikke ruller, og det ser virkelig ikke sunt ut. Selve rullingen og at de kan falle er nok et mindre problem. Anonymkode: 125c9...8fe
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Takk for tilbakemeldinger! Det med beinstilling har jeg faktisk ikke tenkt på engang 🙈 Hub hadde absolutt ikke fått gått med dem til skolen og slik, men mer frem og tilbake i gata her sammen med venninner. Må tenke litt mer tror jeg 😊 Hi Anonymkode: 3522f...61c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tilbakemeldinger! Det med beinstilling har jeg faktisk ikke tenkt på engang 🙈 Hub hadde absolutt ikke fått gått med dem til skolen og slik, men mer frem og tilbake i gata her sammen med venninner. Må tenke litt mer tror jeg 😊 Hi Anonymkode: 3522f...61c Tenker det må være greit så lenge hun ikke har på seg de skoene over lengre tid, som gjør at hun må stabbe rundt. Ser til stadighet unger på kjøpesenteret og i byen her som ruller litt inni mellom, og stabber seg av gårde resten. Mine unger har heldigvis ikke hatt lyst på sånne sko (ikke nevnt det i hvert fall), så har ikke hatt problemstillingen, men til bruk over kort tid, og evt med seg skift om de ikke kan/vil rulle mer, så hadde det vært ok tenker jeg. Anonymkode: 125c9...8fe
*Nøtta* Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 (endret) Kjøp rullesko til henne du. Hun kommer til å bli såååå glad! Jeg hadde også kvaler med å kjøpe desse skoene til min datter. Jeg tenkte mest på den dårlige benstillingen. Men det har gått greit. De bruker de i friminuttene,ikke lange stunden med andre ord og vi har dager da det ikke er lov å ha med seg rullesko på skolen. Alt i alt er det bare en liten del av dagen de er i bruk. Og ikke hver dag. Og hun har ikke falt en eneste gang. Begynte i 2.klasse nå i høst. Endret 31. august 2017 av *Nøtta*
SuperFries Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Jeg har svart nei. Selv om du setter premisser for bruk, vil det bli mas. Og jeg ser hvordan disse barna går på enten tær eller hæler når de ikke ruller, og det ser ikke i nærheten av sunt ut engang. Så jeg har forklart mitt nei med det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Jenta vår får ikke rullesko, grunnet usunn beinstilling ved bruk av dem. Hun har blitt forklart årsaken til vårt nei og da var hun helt enig i at rullesko, det skulle hun ikke ha (2. klasse). Anonymkode: 2d50b...074
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 Her har alle tre. De brukes bare innimellom, og jeg har aldri trengt å krangle med dem om dem. Det å trippe rundt på tærne der det ikke egner seg å rulle er like slitsomt som det ser ut og ikke noe de gidder å gjøre mye. Så det problemet løser seg selv. Knall og fall er et ikke-problem, de går ikke så fort og de har god kontroll etter bittelitt tilvenning. Anonymkode: f9717...0ab
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Begge mine jenter hadde rullesko. Kan ikke huske at de falt og slo seg med de skolene. Beinstillingen er veldig bra på begge, nå er de nesten voksne. La henne få rullesko du. Anonymkode: 16d10...bee
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begge mine jenter hadde rullesko. Kan ikke huske at de falt og slo seg med de skolene. Beinstillingen er veldig bra på begge, nå er de nesten voksne. La henne få rullesko du. Anonymkode: 16d10...bee Fantes rullesko for 10 år siden? Aldri sett det før nå de siste par årene jeg. Anonymkode: 91996...6a2
Suzie Que Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 Nei. Jeg lar mye passere, men ikke rullesko.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 Nei! Min har mast og mast, "alle andre" har jo!! Men jeg er den kjipe mora som ikke gir seg. Hun får ikke. Jeg har forklart hvorfor, hun ble potte sur, men faktisk så begynte hun å legge merke til hvor tungvint det så ut å bruke disse så hun gå seg. Nå vil hun ha Hover board i steden for... (kjipe meg kjøper ikke det heller gitt ) Anonymkode: eec43...210
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fantes rullesko for 10 år siden? Aldri sett det før nå de siste par årene jeg. Anonymkode: 91996...6a2 Ja, vi var omtrent de eneste som hadde. Kjøpte i Hong Kong. Ingen andre i Norge hadde da, som jeg vet om i hvert fall. Anonymkode: 16d10...bee
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fantes rullesko for 10 år siden? Aldri sett det før nå de siste par årene jeg. Anonymkode: 91996...6a2 Jeg kjøpte det i USA allerede i 2007. Mener det til og med var Heelys. Anonymkode: f9717...0ab
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 En eller begge har hatt. De har ikke blitt mye brukt. De kunne ta inn hjulene, så de kunne brukes som vanlgie sko også. Knall og fall ble det aldri, hvertfall ikke som jeg fikk vite om. Nå er ungene høyt og lavt hele tiden, skrubbsår er ikke noe ukjent og noe de bryr seg med å si til meg. Så godt mulig de har falt noen ganger uten å si det til meg. Anonymkode: db084...87c
Tøystykke Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 Pass på at hun ikke bruker det i butikker.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 Begge våre har det. Bruker de kun her i borettsalaget. De har aldri spurt om å få ha de på på skolen eller når vi skal ut og handle. Blir brukt i perioder for så å glemme de av. Anonymkode: cfc35...13f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 Husker min også maste om det. Jeg var kjip å sa nei. Nå er det glemt og vokst fra den interessen. Anonymkode: 1261c...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå