FruTusenfryd Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Jeg har hatt sår på øynene ja. Optiker mente at jeg aldri kunne bruke linser igjen, men det kan jeg heldigvis. Jeg måtte være uten linser 1 mnd ca
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, FruTusenfryd skrev: Jeg har hatt sår på øynene ja. Optiker mente at jeg aldri kunne bruke linser igjen, men det kan jeg heldigvis. Jeg måtte være uten linser 1 mnd ca Måtte du bruke dråper for tørre øyne? Var hos legen i dag siden jeg trodde jeg kunne ha øyekatarr...Men legen så at jeg hadde riper på det øyet han undersøkte og trodde det kunne være fordi øynene var tørre,så da har jeg begynt med systane mot tørre øyne..Bruker ikke linser. Hi Anonymkode: 3a49a...963
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Jeg var full av riper, trodde jeg stadig hadde øyebet. Men var bare øynene som var veldig tørre. Får øye dr (Artelac) og øyegel på blå resept. Ikke hatt gult puss i øynene etter jeg begynte med det. Anonymkode: 0a6e9...bfa
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var full av riper, trodde jeg stadig hadde øyebet. Men var bare øynene som var veldig tørre. Får øye dr (Artelac) og øyegel på blå resept. Ikke hatt gult puss i øynene etter jeg begynte med det. Anonymkode: 0a6e9...bfa Det er notert!👍 Skal prøve ut systanse nå først,men skal høre med legen neste gang jeg skal dit om å få prøve artelac 😊 Må du bruke det hele tiden? Fikk beskjed om at det tar litt tid før systanse virker,men håper det ikke tar altfor lang tid for khennes ut som jeg har ett stort rusk på ene øyet og det klør! Men det er ikke noe der... Hi Anonymkode: 3a49a...963
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 Artelac er bare kunstig tårevæske. Drypper når øynene føles tørre. De er verst om kvelden og med en gang jeg våkner. Øyegelen likte jeg ikke, så bruker den ikke. God bedring 😊 Anonymkode: 0a6e9...bfa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Artelac er bare kunstig tårevæske. Drypper når øynene føles tørre. De er verst om kvelden og med en gang jeg våkner. Øyegelen likte jeg ikke, så bruker den ikke. God bedring 😊 Anonymkode: 0a6e9...bfa Takk 😊 Ser du tåkete når du våkner og ei stund fremover? Idag kommer det slik slør foran øynene hele tiden og jeg ser tåke...Må gni litt over øynene for at det skal gå bort,åsså kommer det igjen..Men allikevel så kjennes øynene litt bedre ut idag,de er litt røde og irriterte men regner med at det vil ta ett par dager 😊 Hi Anonymkode: 3a49a...963
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Det er vanskelig å åpne øynene etter jeg har sovet fordi de er så tørre, har øyedråper stående på nattbordet. Hadde mye tåkesyn før jeg begynte med å dryppe øynene. Anonymkode: 0a6e9...bfa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 Tok det ei stund før du merket bedring etter at du begynte med dråper? Syns det er værre på ene øyet idag enn i går, på det øyet jeg har riper/sår...For det ser ut som sår som står litt utover men legen så jo hvordan det så ut i går... Hi Anonymkode: 3a49a...963
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Ble bedre etter et par uker. Tar sikkert litt tid før det heles. Anonymkode: 0a6e9...bfa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #11 Skrevet 1. september 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Ble bedre etter et par uker. Tar sikkert litt tid før det heles. Anonymkode: 0a6e9...bfa Da er det bare å vente så blir det nok bedre 😊 2 dager siden jeg startet bare 😛 Men bittelitt bedre idag 😀 Hi Anonymkode: 3a49a...963
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 God bedring og god helg 👀 Anonymkode: 0a6e9...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå