Gå til innhold

Nå har villapaprika lagt ut barnas hund på Finn.no, og selger huset 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette lukter det rart av!

Selges av et firma som driver med buss. Gekko står oppført som kontaktperson med sitt private telefonnummer, men i følge den ekte nettsiden til stedet er han ikke ansatt der? Ja, ekte... Den nettsiden det linkes til på Finn går det ikke an å komme videre til for eksempel "kontakt oss" eller andre valgt. Står bare at siden ikke kan vises.

Da de kjøpte bilen i november i fjor tok tinglyste de et lån på 713 000, så de bader nok ikke i fri kapital. Nå selger de bilen for 649 000. 

Anonymkode: e6995...2d4

Var det ikke noe minibuss-greier pappaen hennes var i rettssak for da? Han drev med ombygging og oppgradering av minibusser eller noe sånt? Er dette hans nye selskap kanskje?

Anonymkode: a2287...6be

Skrevet

Autobuss som selger bilen holder til der faren hadde sine bussfirma tidligere. Det lukter svidd av hele greia! 

Anonymkode: 8e81a...561

Skrevet

Dere som er interessert i saken kan lese dere opp i tråden på kvinneguiden når den kommer tilbake fra moderering. Der står alt om firmaer etc 

Anonymkode: 94111...7dd

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Autobuss som selger bilen holder til der faren hadde sine bussfirma tidligere. Det lukter svidd av hele greia! 

Og mora til C står som eier av eiendommen/bygningene til autobuss.

Anonymkode: 77d97...96a

Skrevet

Hæ?

De har jo akkurat blitt ferdig med å pusse opp huset og uteplassen akkurat sånn de vil ha det jo. Og så selger de? 

Hva er begrunnelsen til det? Følger henne kun på insta, leser ikke bloggen. 

Anonymkode: d35bb...8a4

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ?

De har jo akkurat blitt ferdig med å pusse opp huset og uteplassen akkurat sånn de vil ha det jo. Og så selger de? 

Det er vel fordi det er slutt

Anonymkode: 0f75c...5fe

Skrevet

Villa Paprika skrev i bloggen at de granskes av barnevernet. Er det noen som vet om de fremdes er det eller hvem andre de flykter fra, som hun skriver om?

Skrevet

Jeg trodde st denne bloggeren var det store helten her inne jeg. 

Anonymkode: 08749...7ce

Gjest H to the Izzo
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde st denne bloggeren var det store helten her inne jeg. 

Anonymkode: 08749...7ce

Det er et par år siden folk beundret henne for alt de trodde hun fikk til som ung gründer og mamma. 

Selv den gang var realiteten en helt annen, men en gang kommer sannheten frem.

Endret av H to the Izzo
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ?

Plassmangel skriver hun, de har jo fire barn til sammen og bor i et rekkehus med tre soverom og en alkove, de trenger mer plass 

Anonymkode: a2287...6be

Skrevet

Det henger ikke på greip å plutselig flytte ut nå om de ikke må. De snakker om drømmehuset, men de er blakke og har lån opp til pipa på alt. Nå flytter de nok inn til foreldrene, vil jeg tro. Snakk om å falle ned fra sin høye hest!!

Skrevet

Det er helt utrolig å se hvordan folk oppfører seg som ondskapsfulle gribber som fråtser i skadefryd i det de tror er dårlige nyheter, når det gjelder kjendiser... er det mulig!

Anonymkode: 432d4...807

Skrevet

Denne personen er for de fleste en ukjent blogger nede på 30. plass et sted, så dette er ingen kjendis. 

Hun lever av å publisere bilder av barna sine og huset sitt, og grunnen til at folk reagerer her er fordi det som legges ut i sosiale medier er ganske hårreisende. Det er derfor så mange reagerer og skriver om det.

Anonymkode: a69d9...45e

Skrevet

Nå skal de bygge hus!? Littt mye vingling eller?

Vet ikke hva jeg skal tro lenger..

Skrevet

Hvis det faktisk blir husbygging, blir jeg MEGET overrasket!!!! De bygger nok bare luftslott....

Anonymkode: 3564a...8d2

Skrevet

Hun har ingen troverdighet etter alt hun har løyet om, i hvertfall. Og den stygge facebook meldinga? Jeg tenker mitt..

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har ingen troverdighet etter alt hun har løyet om, i hvertfall. Og den stygge facebook meldinga? Jeg tenker mitt..

Var noen veldig kjente skrivefeil i den meldinga..... Jeg tenker nok det samme som deg.

Anonymkode: 3564a...8d2

Skrevet
På ‎30‎.‎08‎.‎2017 den 20.04, Anonym bruker skrev:

Dere som er interessert i saken kan lese dere opp i tråden på kvinneguiden når den kommer tilbake fra moderering. Der står alt om firmaer etc 

Anonymkode: 94111...7dd

Kanskje..

Anonymkode: 9492f...95b

Skrevet

Det er tydelig at det ikke går så bra der. Når du tilogmed må selge valpen til ungene for 13 000.. :frown:

Anonymkode: a69d9...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...