Gå til innhold

Uuuæh! Farget håret i går kveld og det ble alt for mørkt og skarpt til meg 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på esken at fargen varer i 6-8 uker. Er det noe jeg kan gjøre for å dempe fargen? Uten å bleke det?

Anonymkode: df4af...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farger er alltid sterkere og skarpere rett etter farging. Etter et par vask er det mye bedre. Så ikke stress.

NB: Slik 6-8 varighet er bare tull. Når håret er farget er det farget, det vil bleke men ikke gå helt ut. Det fordi det trekker seg inn i håret. Untaket er selvfølgelig slik som sprayes på utsiden og forsvinner første gang håret møter vann.

Anonymkode: de0c1...bbf

Skrevet

Eneste måten å dempe/lysne fargen på er å Evt bleke inn noen (tynne) striper feks. (Ta det hos frisør for at det skal bli fint ) For som nevnt over "farget er farget", og at det "slites" av og blir blassere ja men fargen går ikke ut iløped av 6-8uker :) 

Anonymkode: e629e...7df

Skrevet

Derfor jeg alltid går til en frisørvfor å få ordnet håret mitt. De har utdannelse og skal kunne dette her  

Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt en time hos frisøren og bedt frisøren gjøre det beste ut av det. 

Skrevet
2 minutter siden, Frulakris skrev:

Derfor jeg alltid går til en frisørvfor å få ordnet håret mitt. De har utdannelse og skal kunne dette her  

Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt en time hos frisøren og bedt frisøren gjøre det beste ut av det. 

Håret kan bli for mørkt om du går til frisør også. Så om det er farget av frisør eller hjemmefarget spiller ingen rolle på dette dillemaet. 

Anonymkode: 54aa6...998

Skrevet

Jeg fikk faktisk tips om Head&Shoulders shampo da jeg gjorde det samme. Fargen forsvinner ikke etter en vask, men den tok faktisk en del på relativt kort tid (1-2 uker). 

Anonymkode: 15857...42b

Skrevet

Google det, masse tips. Sitt med Head & shoulders en god stund, søk opp det også jeg husker ikke om det er 30 min, så vasker du. Tar masse farge

Anonymkode: 33d16...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...