Gå til innhold

Kan noen være så snille å se litt på dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut denne tråden på anonymforum. 

Er det noen som har tid til å se på den og komme med noen meninger? Hva som helst, jeg er bare desperat etter å høre hva andre tror. Det begynte med at jeg ikke trodde det var noe, men nå gråter jeg nesten av glede i tilfelle det er det likevel! 

Anonymkode: 6939e...627

Fortsetter under...

Det siste :) Det er 1,5 mnd siden jeg mistet, men testene ble negative først for noen dager siden. Det satt lenge i. 

I dag har jeg hatt to svakt positive graviditetstest, og positiv EL-test. 

Jeg ble gravid på nytt to uker etter sa. Jeg fikk også positive tester bare få dager etter testene sluttet å være positive fra aborten. Jeg tipper du er gravid. :) Har du tester flere dager? Har den blitt sterkere?

11 minutter siden, LusiLyn skrev:

Jeg ble gravid på nytt to uker etter sa. Jeg fikk også positive tester bare få dager etter testene sluttet å være positive fra aborten. Jeg tipper du er gravid. :) Har du tester flere dager? Har den blitt sterkere?

Så bra at det ordnet seg! :D Jeg har testet hver eneste dag siden jeg mistet. Det er først de siste dagene de har vært negative. Nå i dag var første dag med antydning til strek igjen. Jeg har testet to ganger i dag, og streken var synlig begge gangene selv om den ene ble tatt senere på dagen. I tillegg har EL-testen som var kjempesvak strek på i går, blitt knallsterk i dag. 

Åh, håpehåpehåpe! Jeg klarer ikke å tenke på noe annet. 

Annonse

13 minutter siden, LusiLyn skrev:

Jeg tipper streken er sterkere i morgen. Iallefall i overimorgen. Hold oss oppdatert da. ^_^

Det skal jeg gjøre! Tok en ny nå, og streken kom med en gang. Synes det? 

IMG_0441.JPG

2 minutter siden, LusiLyn skrev:

Virker ikke som det er noe tvil, det er jo en kjempesterk strek! 

Det ville nok jeg også tenkt hvis det var noen andre sin test :) Når det er min egen lurer jeg på ting som om testene kan være for dårlige, om hcg-en er på tur tilbake av en eller annen grunn, om det bare var tilfeldig at de så negative ut noen dager... Osv. osv. 

Jeg har vel ikke annet valg enn å vente og se. 

Annonse

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lagt ut denne tråden på anonymforum. 

Er det noen som har tid til å se på den og komme med noen meninger? Hva som helst, jeg er bare desperat etter å høre hva andre tror. Det begynte med at jeg ikke trodde det var noe, men nå gråter jeg nesten av glede i tilfelle det er det likevel! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...