Gå til innhold

Har dere hatt de samme symptomene hele tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine symptomer kommer og går litt. Er ekstremt sulten stortsett hele tiden, har vært det fra uke 5-6. Men bortsett fra det, har vært litt kvalm i et par-tre uker, så var det plutselig borte, for å komme litt tilbake igjen. Nå har jeg ikke kjent det på noen dager, men det kan komme av at jeg har hatt tid til å spise hver gang jeg har blitt litt sulten nå i helga.
Puppene varierer fra svært ømme, til nesten ikke ømme i det heletatt.

Jeg har ingen til en symptom og det er litt ømme pupper ellers merker jeg lite til graviditeten.. burde kanskje vært glad for det men savner flere symptomer. Det er nesten så jeg glemmer at jeg er gravid... Flere som har det sånn???

2 timer siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Jeg har ingen til en symptom og det er litt ømme pupper ellers merker jeg lite til graviditeten.. burde kanskje vært glad for det men savner flere symptomer. Det er nesten så jeg glemmer at jeg er gravid... Flere som har det sånn???

Jeg har vært bortimot symptomfri hele tiden (bortsett fra forstoppet), men var på ul i dag og fikk bekreftet at det var en sprell levende baby inni der - nesten 13 uker på vei nå :-)

Anonymkode: 1be20...1f1

4 timer siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Jeg har det sånn, ingen symptomer! Tenker akkurat som deg, at jeg burde vært glad jeg slipper, men... Litt godt å høre at det er andre som også har lite symptomer 😊

Endret av Tusenfryd84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...