Gå til innhold

Sexleketøy og brudd i forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble aleine for et par år tilbake. Det var jeg som beholdt alt av leketøy da. Noe av dette er kastet og noe er kjøpt inn nytt nå i etterkant. Nå er det både dildoer, vibratorer og butt-plugger i lekekassen min. 

Spørsmålet mitt er som følgende. Jeg holdt på litt med en fyr, og ene kvelden så fleipet jeg litt med å leite frem lekekassen. Hvorpå jeg fikk som svar tilbake at slikt var det vel ingen som beholdt etter et brudd, ei heller holdt på med aleine. Siste veit jeg ikke stemmer, men er det normalt å kvitte seg med alt leketøyet ved et samlivsbrudd? 

Anonymkode: 3dd2c...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg aldri tenke meg, det er jo ofte dyre saker. :P Jeg ville ikke tatt frem ting som var brukt sammen med eksen med en ny partner, men så lenge man er alene så spiller det jo ingen rolle.

Anonymkode: d8577...2e3

Skrevet

Min mann hadde en slik koffert.....

Var da ikke interessert i hans brukte sexleketøy? 

Vi har da ikke så dårlig råd at vi trenger la sex ting gå på omgang.

Anonymkode: 0d26c...dde

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mann hadde en slik koffert.....

Var da ikke interessert i hans brukte sexleketøy? 

Vi har da ikke så dårlig råd at vi trenger la sex ting gå på omgang.

Kan skjønne at det blir feil med mannens leketøy da dette med størst sannsynlighet har blitt brukt på andre. Men, her er det snakk om ting som utelukkende er brukt kun på meg... 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jeg aldri tenke meg, det er jo ofte dyre saker. :P Jeg ville ikke tatt frem ting som var brukt sammen med eksen med en ny partner, men så lenge man er alene så spiller det jo ingen rolle.

I min leketøyeske er der en viberator fra mitt tidligere forhold som er utrolig deilig. Forøvrig den eneste med vibrering jeg har. Resten er kjøpt i ettertid, hvordan skille dette for en eventuell ny mann? 

Føler det hadde blitt merkelig å bedt han forsyne seg, men ikke ta den grønne for den brukte x'en på meg? 

Skjønt blir det kortvarig med eventuell ny mann også...🙄

Skrevet

Sexleketøy man har kjøpt kun til seg selv og brukt kun av en selv er ok synes jeg. Sexleketøy man har brukt sammen med en annen , selv om det sånn sett har vært brukt kun på deg er ikke ok i min verden. Faktisk direkte kvalmende og en skikkelig nedtur for et nytt forhold.Æsj.

Anonymkode: 07276...7d0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sexleketøy man har kjøpt kun til seg selv og brukt kun av en selv er ok synes jeg. Sexleketøy man har brukt sammen med en annen , selv om det sånn sett har vært brukt kun på deg er ikke ok i min verden. Faktisk direkte kvalmende og en skikkelig nedtur for et nytt forhold.Æsj.

Anonymkode: 07276...7d0

Hmmm... Kan bli dyrt dette ser jeg... Direkte kvalmende altså...

Hva med senga da? Bytter vi den også ved et nytt forhold? 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmmm... Kan bli dyrt dette ser jeg... Direkte kvalmende altså...

Hva med senga da? Bytter vi den også ved et nytt forhold? 

Ja

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja

Seriøst? Når gjøres dette da? Før man har sex første gang? Når man definerer seg som et par?

Samboere er ikke et tema da jeg har to barn og føler det blir feil å dra en ny mann inn deres hverdag. Så det er langt frem i tid før blir aktuelt. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I min leketøyeske er der en viberator fra mitt tidligere forhold som er utrolig deilig. Forøvrig den eneste med vibrering jeg har. Resten er kjøpt i ettertid, hvordan skille dette for en eventuell ny mann? 

Føler det hadde blitt merkelig å bedt han forsyne seg, men ikke ta den grønne for den brukte x'en på meg? 

Skjønt blir det kortvarig med eventuell ny mann også...🙄

Jeg ville nok bare oppbevart dem separat. Evt kan du la være å si noe om at du hadde den sammen med eksen, hvis du gjerne vil ha den med deg inn i et nytt forhold. Men da må du holde kjeft om det for all fremtid. ;)

Mannen min hadde med en vibrator i gave til meg en av de første gangene han besøkte meg, som han opprinnelig hadde kjøpt til eksen sin men som hun ikke ville ha. Jeg syntes det ble veldig feil, selv om den ikke var tatt ut av pakken engang. For han hadde jo kjøpt den med henne i tankene og kanskje sett for seg å bruke den på henne. Men hadde han holdt kjeft om det så hadde jeg jo ikke merket noe til det...

Skrevet

For øvrig hørtes det jo ut som denne mannen mente du ikke skulle få lov å ha leketøy i det hele tatt, så han hadde jeg ikke giddet. ;)

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For øvrig hørtes det jo ut som denne mannen mente du ikke skulle få lov å ha leketøy i det hele tatt, så han hadde jeg ikke giddet. ;)

Han er nok ikke inn i bildet lenger 😊 Var bare nysgjerrig på hva som var normalen. 

Men, ser ut fra enkelte svar at det kan bli dyrt å skulle gå inn i nytt forhold når man må bytte ut både alt av leketøy samt senga...🙄

Tror nok jeg heller holder stilt om når jeg anskaffet den...🤐

Skrevet

Man kjøper ny seng når man flytter ut, eller mannen flytter ut. Enkelt! 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kjøper ny seng når man flytter ut, eller mannen flytter ut. Enkelt! 

Problemet er da at det kan være at man har kysset en og annen frosk på veien før man endelig finner prinsen. Er ikke det like ille at de har vært i senga?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja

Oi! Hva med høna? Den er også brukt av andre... 

Ikke alle som har råd til å kjøpe seg ny og ordentlig seng ved brudd. Noen forhold er kortvarige... 

Felles leketøy benyttet på begge, skjønner jeg, men kun brukt av dama må jo være innafor.

Problemet her er jo st han nye reagerer på at hun bruker sexleketøy alene. Da trenger typen opplæring i kvinnelig seksualitet. Er lettere for mange menn å kun nappe løken, mens kvinner ofte trenger litt mer. Han kan da ikke forvente at hun skal sitte med bena i kors hele tiden. 

Anonymkode: f1ba6...1d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...