Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Fungerer den like bra i dag? Nødt å kjøpe ny PC i dag, og mannen mener jeg likså greit bør kjøpe en Mac, men kjenner ingen som har denne pcen, så jeg spør derfor dere!:) Er dere fornøyd? Anonymkode: 4131b...e54
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Jeg elsker min macbook. Har hatt den i 6 år og den er like krute god. Den er like rask som da den var nye og man kan heller ikke få virus på den. Tidligere pcer jeg har hatt har vart max 2 år før de klikker, blir treg, skjerm knuses, osv. Min mackbook har tål mye fra småbarn. Den har vært i gulvet minst en gang om dagen.. Den tåler virkelig alt omtrent. Elsker den! Har ikke hatt NOEN feil med den. Anonymkode: 4bf82...bf8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Har hatt min macbook air siden 2013 og er veldig fornøyd. Aldri vært noen problemer med maskina, den er fremdeles rask og fungerer bra. Anonymkode: 61fad...797
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Jeg har en fra 2011, over 6 år med andre ord. Den har jeg ikke hatt noe problemer med og den fungerer like bra i dag. Windows sine byttet jeg ut hvert andre år. Greit å handle den med størst lagringsplass slik at den ikke blir treg med bildene som gjerne lagres over tid. Anonymkode: eda6b...3a7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Jeg har hatt min i sju år - helt problemfritt. Imidlertid har den blitt veldig treg fordi jeg har fylt opp lagringskapasiteten fullstendig. Når jeg sletter en del slik at den ikke er overfylt er den like bra som ny. Jeg anbefaler sterkt Mac! Anonymkode: 03bbc...bf9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Har hatt min MacBook air i 4 år. Den er like kjapp som den dagen jeg fikk den. Har byttet batteri da. Anonymkode: ab665...fed
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 Nå må dere ikke sammenligne en Macbook til 15000 med en billig Windows, ikke rart dere ble misfornøyd. Min laptop er 7 år gammel, eneste jeg byttet var harddisk, fra vanlig til SSD. Virus eller malware har jeg aldri hatt problemer med heller, men jeg betaler en 50lapp for god sikkerhetspakke. Bruke du 20.000 på en god Windows blir du like fornøyd. Anonymkode: 01510...9da
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå må dere ikke sammenligne en Macbook til 15000 med en billig Windows, ikke rart dere ble misfornøyd. Min laptop er 7 år gammel, eneste jeg byttet var harddisk, fra vanlig til SSD. Virus eller malware har jeg aldri hatt problemer med heller, men jeg betaler en 50lapp for god sikkerhetspakke. Bruke du 20.000 på en god Windows blir du like fornøyd. Anonymkode: 01510...9da Jeg sammenlignet en Windows til 10000 og en Mac til 11000. Som sagt på 6 året uten problemer med Mac og bare tull med windowsen som måtte byttes ut etter to år. Anonymkode: eda6b...3a7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #9 Skrevet 26. august 2017 Det er windows som er den store synderen. Windowssystemet er bygget opp rundt et register (Registry) som hele tiden blir større og større. Maskinen må "lete" i dette registeret når den jobber. Etter flere år er dette blitt så pass stort at det senker hastigheten til maskinen. Det problemet har du ikke på Linux og Mac maskiner. Om du formaterer en eldre Windowsmaskin, og legger alt inn på ny, så vil du merke at den får tilbake hastigheten sin den også, men det er veldig mye styr, som en slipper med andre systemer. Anonymkode: ab665...fed
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. august 2017 #10 Skrevet 26. august 2017 Min Mac fra 2012 er like god som ny. Den har ikke vært like mye i bruk de siste par årene fordi iPad har tatt plassen, men den funker som før når den brukes.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 Jeg er veldig fornøyd med min Mac, like bra nå som da jeg kjøpte den for fire år siden. Anonymkode: ab596...cbd
Helene Harepus Skrevet 26. august 2017 #12 Skrevet 26. august 2017 Jeg har hatt min i 7 år, den er fortsatt bra. Skulle gjerne hatt litt mer lagringsplass og trenger nok bytte batteri om ikke altfor lenge, men tror den vil holde en del år til 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå