Gå til innhold

Hvordan holde skolematen kald?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen i huset nekter å spise matpakka da den blir ekkel når den blir varm. Noen som har brukt isbiter (slike i plast med vann inni) tiø å holde maten kald, eller bør jeg invistere i matbokser med kjøling i? Håper noen har tips til meg da dette er et ganske stort problemhos oss..

Anonymkode: 34e83...f61

Skrevet

Matboks med kjøleelement.

Anonymkode: 1c67b...a29

Skrevet

Matboks med kjøleelement eller en liten kjølebag med kjøleelement

Jeg tror jeg ville hatt en liten kjølebag med element i hvis jeg kunne velge. De er som regel ganske tynne de elementene i matbokser, tiner fortere.

Anonymkode: ac2bd...935

Skrevet

Kjølebag er ok til mange barn, men min som ikke engang husker sekken sin kommer til å få problemer med å få med seg kjølebaggen i tillegg. er ikke stor plass i sekken.. om det ikke funker med små isbiter, så får det vel bli matbokser med kjøleelement.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kjølebag er ok til mange barn, men min som ikke engang husker sekken sin kommer til å få problemer med å få med seg kjølebaggen i tillegg. er ikke stor plass i sekken.. om det ikke funker med små isbiter, så får det vel bli matbokser med kjøleelement.

Den jeg linket til er vel ikke noe særlig større enn en matboks vil jeg tro, burde få plass i sekken. Men en matboks med kjøleelement fungerer nok og. Vil anbefale å prøve å finne en som ikke har så tynt kjøleelement eller har store hull i elementet. Jeg har ikke sånn matboks selv, men jeg har sånne tynne elementer og jeg bruker de omtrent aldri fordi jeg synes de tiner litt fort

Anonymkode: ac2bd...935

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Kjølepose og fryseelement. Tar litt mer plass enn bare matboks men får fint plass i ryggsekken.

Skrevet

Om du er gjerrig eller berre ikkje gidd å gå i butikken kan du fylle ein svamp med vatn, legge i dobbel ziplockpose og fryse. Denne pakka kan du legge i ein boks du allereie har.

Skrevet

Jeg skjærer brødet i skiver i brødskjæremaskinen på butikken og putter i fryseren når jeg kommer hjem. Om morgenen smører jeg pålegg på frosne skiver og legger i matboksen. Det holder akkurat til spisefri på skolen. Brødskivene har tint, men pålegget har ikke rukket bli svett.

Anonymkode: 2d84b...0f2

Skrevet

kylklampar-mini-1.jpg

Mini kjøleelement

Anonymkode: 7fae7...a44

Skrevet

Matpakke med kjøleelement er helt genialt. Tror jeg kjøpte mine på Coop for 20 kr, funker som bare det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...