Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #26 Skrevet 26. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånn gjør vi å. Dusjer skikkelig hjemme først.Hvis folk dusjer hjemme er sjansen for at de er rene mye høyere enn de som dusjer i svømmehallen. Ja all ære til dere som står kliss nakne i fellesdusjen. Problemet er ikke dere få som har hånda langt opp i rattata men dere som står kliss nakne og tar en lyndusj. Anonymkode: 25b63...b26 Det kan jo hende vi som tar en lyndusj også har dusjet hjemme først. Anonymkode: 70d9f...bb7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #27 Skrevet 26. august 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Så flott! Ikke naturlig å dusje naken med Gud og værmann. Jeg har ingen komplekser med kroppen min men dusjer allikevel aldri i fellesdusj. Anonymkode: 25b63...b26 Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvilken værmann du er blitt tvunget til å dusje med🤔 Vidar Theisen? Kristen Gislefoss? Anonymkode: be6eb...c4f
Pobie Skrevet 26. august 2017 #28 Skrevet 26. august 2017 Jeg ble tvunget til å dusje i fellesdusj som barn, og haaaaaatet det mer enn noe annet. Og jeg "lærte" ikke å dusje i fellesdusj, jeg lærte å fulstendig unngå fellesjdusjer for resten av livet. Hvis det er noe som krever fellesdusj, unngår jeg hele den aktiviteten. Går hjem og dusjer etter treningsstudio. Jeg har vært helt normalvektig hele livet, så det er ikke det det går på. Helt tåpelig å skulle tvinge barn i fellesdusjen, spesielt nå som alle har et kamera. Selvfølgelig har de like mye rett på privatliv mens de dusjer som det vi voksne har. Forvørig har jeg bodd i utlandet, og har aldri sett fellesdusjer slik det er lagt opp i Norge. F eks treningssenter har private rom med dusj, og svømmehallen har private båser. Helt sprøtt å skulle eksludere alle som ikke liker fellesdusj fra aktiviteter. Heldigvis har de skjønt dette i andre land. I Norge foretrekker de tydeligvis å spare penger på konstruksjonen, men tape penger fordi de eksluderer en stor del av befolkningen.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #29 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kan jo hende vi som tar en lyndusj også har dusjet hjemme først. Anonymkode: 70d9f...bb7 Ja selvfølgelig 👍 men det er vel ikke så nødvendig. Holder jo med å vaske seg godt hjemme. Anonymkode: 25b63...b26
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #30 Skrevet 26. august 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvilken værmann du er blitt tvunget til å dusje med🤔 Vidar Theisen? Kristen Gislefoss? Anonymkode: be6eb...c4f Hahahahahahahahaha Anonymkode: 25b63...b26
Mia_73 Skrevet 26. august 2017 #31 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Pobie skrev: Jeg ble tvunget til å dusje i fellesdusj som barn, og haaaaaatet det mer enn noe annet. Og jeg "lærte" ikke å dusje i fellesdusj, jeg lærte å fulstendig unngå fellesjdusjer for resten av livet. Hvis det er noe som krever fellesdusj, unngår jeg hele den aktiviteten. Går hjem og dusjer etter treningsstudio. Jeg har vært helt normalvektig hele livet, så det er ikke det det går på. Helt tåpelig å skulle tvinge barn i fellesdusjen, spesielt nå som alle har et kamera. Selvfølgelig har de like mye rett på privatliv mens de dusjer som det vi voksne har. Forvørig har jeg bodd i utlandet, og har aldri sett fellesdusjer slik det er lagt opp i Norge. F eks treningssenter har private rom med dusj, og svømmehallen har private båser. Helt sprøtt å skulle eksludere alle som ikke liker fellesdusj fra aktiviteter. Heldigvis har de skjønt dette i andre land. I Norge foretrekker de tydeligvis å spare penger på konstruksjonen, men tape penger fordi de eksluderer en stor del av befolkningen. Enig med deg. Feil sted å forsøke å spare noen kroner. Kan godt huske puberteten, de stakkars jentene som var tidlig (eller verre, sene!) ute ble terget i ulike grad. Og det var lenge før mobilkamera sin tid.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #32 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja selvfølgelig 👍 men det er vel ikke så nødvendig. Holder jo med å vaske seg godt hjemme. Anonymkode: 25b63...b26 Nei det blir jo mest for syns skyld. Anonymkode: 70d9f...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå