Gå til innhold

Noen som har tatt mini-cruise Oslo-København?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med barn? Hva rekker en i København?

Bør vi bestille frokostbuffeen, evt når er den? Reiser evt med en tenåring, og hun hadde nok glatt byttet ut grytidlig frokost mot mer skjønnhetssøvn😉

Skrevet

Ikke reist med barn, men mtp butikkene jeg er innom kan jeg vel telles som ett :fnise:

Tar man shuttlebussen har man en del timer til rådighet, er det fint vær burde man gå ned til Nyhavn og ta frokost der, hvis ikke er det hauger av fast food og bakerier rundt om i byen. Mener frokostbufeet på båten er åpen til kvart på ti, da båten er i land ti. Og den burde bestilles når man bestiller reisen, evt kan man ta noe kjapt noe i kafeen idet man skal av båten.

Og jeg regner riktig har man ca 5 1/2 time i sentrum til rådighet, man burde sjekke ut hvor man vil gå før man drar, da blir det gjerne lettere og finne frem, og man kan velge det viktigste først. Har selv en del faste butikker jeg er innom hver gang jeg er der så har lært meg hvor de ligger nå. Og husk å sjekk at alt stemmer med mobiltrafikk i utlandet i tilfelle du roter deg bort og trenger kart!

Skrevet

P.s. Er dere mer enn to personer er det billigere med taxi enn med shuttlebuss.

Reiser du med tenåring holder det nok i massevis med shopping og lunsj på Strøget. Ta taxi til raadhusplassen og gå nedover. 

Anonymkode: 7b0e0...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...