Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Noen som har eller har hatt dette? Har dere operert? Var det vondt? Hvor lenge må man sykemeldes? Og hvor lenge må man være forsitkig med foten? Og viktigst, hjalp det? Anonymkode: f555a...fb6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Jeg hadde det. Opererte ut en klump på størrelse med en stor drue fra nerven mellom lilletåa og neste tå. Ingen plager i etterkant. Var ikke vondt i det hele tatt etter operasjonen og tok vel nesten ikke smertestillende. Gikk på krykker en uke tror jeg. Etter det var jeg tilbake på jobb. Anonymkode: dfc09...48d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 På 23.8.2017 den 10.44, Anonym bruker skrev: Jeg hadde det. Opererte ut en klump på størrelse med en stor drue fra nerven mellom lilletåa og neste tå. Ingen plager i etterkant. Var ikke vondt i det hele tatt etter operasjonen og tok vel nesten ikke smertestillende. Gikk på krykker en uke tror jeg. Etter det var jeg tilbake på jobb. Anonymkode: dfc09...48d Hvor mye var du plaget før operasjonen? Du har høy smerteterskel kanskje? Jeg er redd operasjon for jeg synes "alt" gjør vondt; er pingle. Anonymkode: f555a...fb6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye var du plaget før operasjonen? Du har høy smerteterskel kanskje? Jeg er redd operasjon for jeg synes "alt" gjør vondt; er pingle. Anonymkode: f555a...fb6 Det er en veldig liten operasjon. Oftest i lokalbedøvelse. Ofte bare med ett par sting. Vi skriver ikke ut smertestillende engang. Kan bare bruke Paracet og holde foten litt høyt. Anonymkode: bba54...f94
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er en veldig liten operasjon. Oftest i lokalbedøvelse. Ofte bare med ett par sting. Vi skriver ikke ut smertestillende engang. Kan bare bruke Paracet og holde foten litt høyt. Anonymkode: bba54...f94 Er den så liten og komplikasjonsfri at jeg ikke burde vente lenger og vurdere men bare ta den siden jeg har mye vondt? Er redd for å bli verre, eller at tærne som mister nerva si skal få skader inni skoen når jeg ikke kjenner dem mer...hehe Anonymkode: f555a...fb6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er den så liten og komplikasjonsfri at jeg ikke burde vente lenger og vurdere men bare ta den siden jeg har mye vondt? Er redd for å bli verre, eller at tærne som mister nerva si skal få skader inni skoen når jeg ikke kjenner dem mer...hehe Anonymkode: f555a...fb6 Bare gjør det hvis du er plaget Anonymkode: bba54...f94
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare gjør det hvis du er plaget Anonymkode: bba54...f94 Hmm.. ja. Men legen forspeilet et par uker sykemelding? Det rimer ikke helt med det du sa? Det har jeg ikke "tid" til... Anonymkode: f555a...fb6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hmm.. ja. Men legen forspeilet et par uker sykemelding? Det rimer ikke helt med det du sa? Det har jeg ikke "tid" til... Anonymkode: f555a...fb6 Du kan begynne å jobbe igjen akkurat når du vil. Ingen må være sykmeldt. På kontor kan man feks sitte med beinet høyt. Anonymkode: bba54...f94
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du kan begynne å jobbe igjen akkurat når du vil. Ingen må være sykmeldt. På kontor kan man feks sitte med beinet høyt. Anonymkode: bba54...f94 Man kan kjøre bil med en gang? Anonymkode: f555a...fb6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man kan kjøre bil med en gang? Anonymkode: f555a...fb6 Ingen som kan nekte deg det. Bortsett fra hvis du får narkose, da må du vente ett døgn Anonymkode: bba54...f94
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #11 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ingen som kan nekte deg det. Bortsett fra hvis du får narkose, da må du vente ett døgn Anonymkode: bba54...f94 Du ordla deg som om du var helsepersonell og kjente til dette i starten, men det er ikke tilfellet? De fleste inngrep i høyre fot fører vel til et bilkjøringsforbud en periode? Kan ikke være bra for hverken tilheling eller bilkjøring? Anonymkode: f555a...fb6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #12 Skrevet 30. august 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du ordla deg som om du var helsepersonell og kjente til dette i starten, men det er ikke tilfellet? De fleste inngrep i høyre fot fører vel til et bilkjøringsforbud en periode? Kan ikke være bra for hverken tilheling eller bilkjøring? Anonymkode: f555a...fb6 Det er ett lite sår. herregud da, du skal da ikke amøutere foten. Litt helseangst eller? Anonymkode: bba54...f94
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #13 Skrevet 30. august 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye var du plaget før operasjonen? Du har høy smerteterskel kanskje? Jeg er redd operasjon for jeg synes "alt" gjør vondt; er pingle. Anonymkode: f555a...fb6 Var vondt hver gang jeg trente og hadde hatt på sko lenge. Ellers merket jeg ikke mye. Har høy smerteterskel men det var ingen smerter involvert altså. Jeg fikk full narkose og sov av meg den. Etter det var jeg helt grei. Ingenting å grue seg til. Nerven ble borte men hele tåen er ikke følelsesløs. Bare mellom på siden av tåen. Merker absolutt ikke noe til det. Anonymkode: dfc09...48d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #14 Skrevet 30. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ett lite sår. herregud da, du skal da ikke amøutere foten. Litt helseangst eller? Anonymkode: bba54...f94 Og da sier vi farvel til deg som utga deg for å være helsepersonell. Anonymkode: f555a...fb6
Meheia Skrevet 30. oktober 2018 #15 Skrevet 30. oktober 2018 du som sa du hadde operert ut mortons nevrom mellom 4 til 5 tå.er du helt sikkert på at dette var mortons nevrom?jeg fikk det påvist på mr bildet.men eneste er at hun ortopeden jeg har vært hos sier at det gjør ikke så vondt.så hun sier at det er flere ting som spiller inn.jeg tror det er det ut i fra hvordan jeg føler at jeg opplever dette.sitter med smerter og føler at det snart ikke er mer plass i foten.kan en nerve knute være så stor? isåfall er det ikke rart man føler at det ikke er mer plass igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå