Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Ja, overskriften sier seg selv. Er rammemadrass fra Ikea et bra valg? Tenkte på en av de rimeligste sengene. Anonymkode: 3c6f4...377
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 IKEA madrassene har kommet best ut i test flere ganger. Du må selvsagt litt opp i pris. Ikke gå for den billigste. Jeg er veldig fornøyd med madrassen på gjesterommet. Kostet vel 3500 stykket. IKEA har hjelpsomme medarbeidere. Viktig å velge madrass etter vekt. Veier mannen din feks 100 kg så må dere ha en "sterkere" madrass. Anonymkode: 433ed...82c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Har kjøpt ikea rammemadrass (120cm) til guttungen, (Mulig den var litt rimeligere enn den prisklassen du etterspør)han tar alltid vår seng når han er alene hjemme, han sier den er mye bedre. Vi har kontinentalseng(ikke ikea). Anonymkode: f4551...b76
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Jeg hadde IKEA rammemadrass som student, og på gjesterommet nå. Synes de er gode, særlig med en overmadrass Anonymkode: fe759...7f6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Til barn eller voksen? Vi voksne har denne, og den er helt ok http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69171631/ Tror ikke jeg ville kjøpt de billigste rammemadrassene til voksne, kanskje greit til barn som ikke er så tunge i kroppen.. Våre unger har dagsenger med springfjærmadrasser fra Ikea, med pocketfjærer og ikke de hardeste (ungene vil ikke ha så harde madrasser for da synker de jo ikke nedi i det hele tatt siden de er så lette i kroppen. Mener de kostet en drøy tusenlapp, og de er veldig fornøyd Anonymkode: 8fbbf...fed
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Jeg og mannen har det med en god overmadrass( ikke fra ikea). Anonymkode: 14a28...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå