Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Noen som har handlet derfra? Kommer toll i tillegg? Anonymkode: 4ef85...dea
S Røverdatter Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Får ikke sagt hvor dårlig service det er i denne nettbutikken. Varen ble bestilt 1/10. Ringte 2/10 for å høre hvorfor jeg ikke fikk noen sporingsummer. Fikk beskjed at varen akkurat var hentet av leverandør. Ringte på nytt 3/10 da jeg fortsatt ikke hadde fått noe sporing. Fikk beskjed at den ikke var hentet alikevell. Vi ble da enige om at jeg avbestilte varen. Ringte 10/10 for å spørre når jeg fikk pengene tilbake på konto for det de trakk meg. Fikk beskjed at det var 14 (!14!!) dagers behandlingstid på returen. Fikk melding 25/10 at pakken kunne hentes på posten nær meg. Ringte da nok en gang og sa at jeg ikke skulle ha den varen. Da har de brukt nesten 1 måned på få sendt varen fra Tyskland etter at jeg alt har avbestilt. Fikk da beskjed at pakken kunne ligge på posten i 14 dager før den ble sendt tilbake. Da skal det vel ta minimum 14 arbeidsdager i posten (hvis ikke en måned som det gjorde på vei hit) før de begynner å jobbe med returen min som da skal ta 14 dager før de returnerer pengene. Dvs jeg har pengene i midten av desember. 2,5 måned etter at jeg bestilte. OG ingen historikk på mine tidligere klager, ingen villighet til å se på saken min raskere. Enda jeg var så sinna at jeg freste i telefonen. Bestill heller varer i andre butikker! Styr unna denne butikken!
Mrs. Bouquet Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Ringte du dagen etter bestilling for Ã¥ be om sporingsnummer? Det kaller jeg Ã¥ være utÃ¥lmodig! Her har jeg sporingappen til bÃ¥de posten og postnord. Da blir alt med sporing pÃ¥ vei til meg lagt til automatisk. Anbefales. Hadde du henvendt deg via mail hadde du hatt alt dokumentert. Har bestilt der to ganger, første gangen hadde jeg bestilt en størrelse for stort i alt, og fant ikkje ut hvordan jeg skulle fylle ut skjema for Ã¥ returnere. Sendte da mail , og fikk svar etter noen timer at det bare var Ã¥ pakke det ned og klistre pÃ¥ returslippen. Dette gjorde jeg og returnerte pakken, etter en stund fikk jeg mail om at returen var behandlet og at det var penger tilbakebetalt. SÃ¥ jeg har god erfaring med butikken. MInuset er at det har tatt litt lang tid Ã¥ fÃ¥ varene, bestiller du i dag har du nok ikke pakken før i slutten av neste uke.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå