Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Jeg er med i festkomiteen til julebordet på jobben min. Vi er ca 20 damer i alle aldre men er en "festglad" gjeng. Vi har lokaler hvor festen skal være men trenger gode tips til underholdning og andre ting som kan bidra til en flott fest. Håper jeg får mange gode ideer på ting som har slått an på andre fester😃 Anonymkode: f86b7...821
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Jeg liker veldig godt julebord der vi går ut og spiser og de som vil går videre til utested etterpå og blir så lenge eller kort de har lyst. Dette gjør vi annet hvert år Annet hvert år er det leid lokale med koldtbord lister på lister om hva som skal gjøres for å ordne klart, hvem som skal bake kaker, vaske og rydde under veis, hvem som skal orden timeslange quiz og hvem som må komme dagen etterpå for å rydde opp Anonymkode: 01582...f86
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Vi har alltid pakkeleken. Like gøy hver gang. Ellers hadde vi quiz en gang. Det var veldig moro. På forhånd leverte alle inn 2-3 fakta/påstander om oss selv. Vi ble delt inn i lag, og skulle gjette hvem påstanden gjaldt. Kom frem ting vi ikke ante om egne kollegaer. En annen gang hadde den ene i komiteen kontaktet familiemedlemmer og venner for bilder og gammelt sladder. Det ble det også quiz av. På Kahoot, mener jeg å huske? God gang med gamle bilder 😜 Anonymkode: f07d5...f08
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Takker for tips, det med quiz med påstander om oss selv var veldig lurt😃👍 Anonymkode: f86b7...821
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Beste julebordet jeg har vært på var ute i skauen. Var natursti og hinderløype. Alle ble delt inn i lag. Ble mye latter og vin underveis. På slutten av løypen kom vi til en slette med en stor lávvu. Der ble det servert nydelig middag, drikke og dessert. Var en topp kveld! Uhøytidlig og utrolig gøy👍🏻😊 Anonymkode: d7068...bb6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 Vi har Årets Pris og diplomutdeling hvert år. F eks han som sender ut masse mailer og aldri klarer å klistre på et vedlegg får diplom som Årets Epostmann, hun som alltid er i godt humør får You Are My Sunshine-diplom, hun som har hjulpet til med en stor jobb får utmerkelsen Årets Reddende Engel osv. Hva som helst, og gjerne noe morsomt, hvis man har tabbet seg litt eller har funnet på noe nytt. Anonymkode: 33c57...790
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Takker, det var jo også en god ide👍 Anonymkode: f86b7...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå