Gå til innhold

Bildevegg, hvilken farge på rammene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mange bilder liggende overalt, i ramme og uten. Har en vegg over trappen til loftstuen som jeg tenkte å henge de på. Men hvilken farge på rammene ? 

Kun svarte ?

Kun Hvite ?

Lakke dem i alle mulig farger ? 

Har en lys, skandinavisk stil i 1 etasje, men loftstuen er mer fargerik. 

Har en del gull og sølvrammer nå og de skal vekk ihvertfall.   Tips?

Anonymkode: 3ea07...97f

Fortsetter under...

Skrevet

Kommer litt an på bildene. Er det svart/hvit kan du velge en frisk farge og lakke alle rammene likt. Er det litt blandete bilder kan du velge å lakke hver ramme i en farge som opptrer på bildet. 

Anonymkode: b7d69...56e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer litt an på bildene. Er det svart/hvit kan du velge en frisk farge og lakke alle rammene likt. Er det litt blandete bilder kan du velge å lakke hver ramme i en farge som opptrer på bildet. 

Anonymkode: b7d69...56e

Det er både farge og svarthvitt. Både fotografbilder og amatørbilder

hi

Anonymkode: 3ea07...97f

Skrevet

Hva med å beholde de rammene du har, supplere med nye rammer du liker, og så kjøre lyse og hvite rammer nederst iforbindelse med den lyse stuen, og så gradvis mer sølv og gull og farger når du nærmer deg toppen og den mer fargerike overetasjen?

Eventuelt så kan du mikse alt i en salig blanding. 

Jeg prøvde å ha bare hvite rammer, og så bare svarte, og så masse farger, men det enste jeg ble komfortabel med var når jeg blandet alle og hang de etter innfallsmetoden - da følte jeg at veggen ble "meg", og ikke bare en side fra et interiørmagasin.

Anonymkode: 56cf5...d15

Skrevet

hvit eller svart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...