Gå til innhold

Sarotex og bivirkninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt sarotex? Jeg blir så sår på tungen. Nettopp begynt da. Vil dette bli bedre med tiden? Gir snart opp hele Sarotexen. Til helgen skal jeg etter planen doble dosen fra 10 til 20mg. Hvordan skal det gå?

Anonymkode: 69680...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det pga hodepine. Værste medisinen jeg har tatt i mitt liv. Google, og du finner mange tråder ang Sarotex. De har et helvetet av bivirkninger. Jeg ble en helt annen person. 

Anonymkode: b4db7...33c

Skrevet

Har googlet, men blir ikke helt klok på det med munntørrheten. Hvor stor dose brukte du? 

Anonymkode: 69680...6ce

Skrevet

Slet med munntørrhet jeg også. Kjøpte tabletter på apotek for dette (reseptfritt). 

Startet med 10, endte med 30 eller 40. Er mange år siden dette. Men det er det værste jeg har gjennomgått av bivirkninger. 

Er du sikker på du ikke kan få noe annet?

Skrevet

Jeg går på Sarotex pga store smerter, og jeg har ikke opplevd en eneste bivirkning. Jeg bruker 20 mg og livet har blitt noe annet etter at jeg fikk et preparat som tar høydene av smertene og som samtidig virker slik at jeg får sovet godt hver natt.

Anonymkode: c59a8...bde

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk det pga hodepine. Værste medisinen jeg har tatt i mitt liv. Google, og du finner mange tråder ang Sarotex. De har et helvetet av bivirkninger. Jeg ble en helt annen person. 

Dette! Tok for hodepine. Jeg ble helt rar. Gikk opp 10  kg på kort tid, mistet meg selv 

Anonymkode: 5f935...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...