Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Jeg vurderer det. Jeg har en alvorlig bilring som ikke går bort uansett hvor lite jeg spiser. Noen her som har fettsugd deler av kroppen? Er du fornøyd? Ville du gjort der igjen? Anonymkode: 44454...272
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Hei, jeg har gjort det. Hadde rectus diastase (delte magemuskler) etter svangerskap og fikk det dekket og fikk samtidig bukplastikk når de sydde sammen magemusklene. Magen ble flat den, jobben er kjempebra gjort - men etter ca 8 år nå er jeg litt misfornøyd men det er fordi jeg har gått opp i vekt og lagt på meg. Fettcellene som er borte kommer ikke tilbake, men de som er igjen kan bli større og derfor kan man legge på seg på nytt. Mitt problem er øvre del av magen ,det er der det synes, under navlen er det fortsatt flatt. Jeg jobber med å gå ned i vekt igjen da, det er ikke altfor mye. Har aldri angret. Men kirurgen var kjempeflink, det har mye å si. Tror ikke det er lov å navngi noen men det var på en privat klinikk i Oslo med offentlig avtale. Tidligere hadde jeg også en brystreduksjon med samme kirurg (betalte selv) og visste at han var dyktig. Har aldri angret på noe, det er vel 10 år siden første inngrep. Anonymkode: ce259...bc0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Jeg har gjort det i utlandet. For tidlig å si noe om endelig resultat ennå, men foreløpig er jeg kjempefornøyd. Har fått en flott figur! Det er veldig viktig at man tar vare på "arbeidet", for som anonym sier, hvis man legger på seg igjen kan det bli rart. (Jeg har imidlertid fjernet fra både nedre og øvre del av magen, så det vil ikke bli like ujevnt sånn sett.) Men det er i tilfelle din egen feil. Anonymkode: 07520...1b7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Jeg lurer på, hvor i all verden får man dekket operasjon for å sy sammen magemuskler? Etter 4 fødsler har jeg fullstendig delte magemuskler med stor glipp (magen står ut etter måltid uansett hvor tynn jeg er og hvor sunt jeg spiser), med tilhørende navlebrokk som ikke vil lege seg. Jeg fikk beskjed om å dekke alt selv, for det er kosmetisk. At de fleste får vondt i ryggen av å ha delte magemuskler, var liksom ikke staten sitt problem det... Anonymkode: b3d54...bee
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 Takk for svar. For min del har jeg ikke nok delte magemuskler til at jeg vil få bukplastikk dekket. Derfor må jeg betale selv. Tenker jeg skal ta en konsultasjon hos en klinikk en dag. Må bare "manne" meg opp først. HI Anonymkode: 44454...272
kristin200 Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Jeg har fettsugd bilringen og er veldig fornøyd. Jeg ble uplanlagt gravid kort tid etterpå, men det gikk bra. Jeg har fortsatt flat mage, selv om jeg har gått opp i vekt. Er utrolig glad jeg slipper den bilringen :-)
SuperFries Skrevet 17. august 2017 #7 Skrevet 17. august 2017 Man får det ikke dekket lenger. Men fettsuging er bra ☺️
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #8 Skrevet 17. august 2017 Hvor mye koster det? Sliter med delte magemuskler og sideflesk. Min kjære vil spandere på meg en operasjon. Anonymkode: 0283d...0d7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #9 Skrevet 17. august 2017 Ok, da. Jeg ville ikke si noe tidligere i fare for at noen fra klinikken skulle være her inne, men shit - la gå. Nå har jeg vært til konsultasjon. Dommen var at jeg har fullstendig delte magemuskler både over og under navlen. Kirurgen anbefalte full bukplastikk med fettsuging av mage og flanker. Sum for dette 66000. Årsak er fire svangerskap hvorav tre av dem med keisersnitt. Så da gjenstår det store spørsmålet - skal, skal ikke? HI Anonymkode: 44454...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå