Gå til innhold

Agria forsikring og huggormbitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min ble lagt inn på dyrehospital i natt, grunnet mistanke om huggormbitt. Foreløpige kostnader er 10600kr. Noen som vet hva egenandelen er på dette? 

Vet ikke om hun blir liggende lenge, eller om hun kommer hjem i dag. 

Anonymkode: 3c02e...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på forsikringen din. Agria opererer med flere egenandeler, jo dyrere forsikring du har jo lavere egenandel...

https://www.agria.no/hund/hundeforsikring/

Jeg regner med du har forsikringspapirene dine et sted, eller du kan logge inn på nettsiden deres og lese de der.

Anonymkode: fc73a...9b7

Skrevet

Velg en egenandel som passer deg

Egenandelen er den delen av kostnadene som du betaler selv. Du kan selv påvirke prisen på veterinærforsikringen ved å kombinere ulike valg av våre faste egenandeler med våre bevegelige egenandeler.

Forsikringen har en fast egenandel og en bevegelig egenandel. Den faste egenandelen betaler du bare én gang i løpet av en egenandelsperiode som er på 125 dager regnet fra og med dagen for det første veterinærbesøket som du søker erstatning fra. Dersom hunden har flere veterinærbesøk i denne perioden, betaler du altså bare den faste egenandelen én gang. Den bevegelige egenandelen, trekkes ved hver erstatningsbar kostnad. 

Husk at en høyere egenandel gir deg en lavere årspremie for veterinærforsikringen. 

Fast egenandel

1000 kr, 1500 kr, 2000 kr, 4000 kr

Bevegelig egenandel

15% og 25%

Anonymkode: fc73a...9b7

Skrevet

Jeg har bevegelig. I tillegg har jeg bonus. Hvis den ikke er brukt opparbeider man seg bonus. 

Husker ikke avtalen. 

Men da hunden min lå på veterinærhøyskolen kom regninga på 25 000,- jeg betalte da 3 000,- (runde tall, husker ikke eksakt)

Jeg har den dyreste forsikringen på min. 

Anonymkode: 4946a...96c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...