Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Er så lei av de sekkene som alle har, og kunne gjerne tenkt at hun hadde en annen sekk.. Noen som vet om andre bra sekker for en 2klassing ? Anonymkode: b2867...7b6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Beckmann dominerer markedet og er gode og anatomisk riktige sekker for små rygger. Men sekkene til f.eks Bergans, Troll og Danå er absolutt gode sekker det også. Tror XXL har kampanje på Bergans sine skolesekker, og Troll selger de vel på Ark. Anonymkode: a4894...fb9
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Troll er testvinner. De selger den på Staples og Obs blant annet. Anonymkode: 985d1...f2c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 Jeg liker Berganssekkene, men erfaring tilsier at beckmann sine romskip og dinosaurer vinner... Og det er jo barna som skal velge sekkene sine🙈😊 Anonymkode: 454bc...184
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Mine har brukt Troll og har vært superfornøyd med de. Anonymkode: e5047...5c1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker Berganssekkene, men erfaring tilsier at beckmann sine romskip og dinosaurer vinner... Og det er jo barna som skal velge sekkene sine🙈😊 Anonymkode: 454bc...184 tydligvis ikke i HI sitt hjem Anonymkode: 338f5...2c0
Appelsinpiken Skrevet 16. august 2017 #8 Skrevet 16. august 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker Berganssekkene, men erfaring tilsier at beckmann sine romskip og dinosaurer vinner... Og det er jo barna som skal velge sekkene sine🙈😊 Anonymkode: 454bc...184 Bergans har jo verdens kuleste guttesekk da, men gravemaskin og dumper på
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #9 Skrevet 16. august 2017 Beckmann sekkene er skikkelig ukule, det sier i alle fall jenta mi. Moteløve på 10 år, som nekter å bruke Beckmann sekken sin. Sikkert annerledes i 2. Klasse, men ser de fleste også har Beckmann sekk både på barne og ungdomsskolen. Må jo si meg litt enig med henne. Det er temmelig ukult. Hun bruker nå en veske, eget valg. Anonymkode: f451e...bf5
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #10 Skrevet 16. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beckmann sekkene er skikkelig ukule, det sier i alle fall jenta mi. Moteløve på 10 år, som nekter å bruke Beckmann sekken sin. Sikkert annerledes i 2. Klasse, men ser de fleste også har Beckmann sekk både på barne og ungdomsskolen. Må jo si meg litt enig med henne. Det er temmelig ukult. Hun bruker nå en veske, eget valg. Anonymkode: f451e...bf5 Samme her. Men er forsåvidt enig med henne. Det ser jo ut som om designeren gikk på syre da vedkommende tegnet jentesekkene. Så her ble det en som ikke satt like godt fra Troll. Bergans er supre, men det var den hun gikk fra, så hun ville ha noe annet. Anonymkode: 1d485...484
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #11 Skrevet 16. august 2017 Min førsteklassing valgte Bergans sekk i fjor. Vi har vært veldig fornøyd med den😊 Anonymkode: 8320e...b2a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #12 Skrevet 16. august 2017 Mine bruker Troll-sekker. Sitter bra og har ikke opplevd problemer med dem. Anonymkode: 96829...b61
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #13 Skrevet 16. august 2017 Mine bruker Fjällräven, helt supre sekker! 👌🏼 Anonymkode: 59615...849
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #14 Skrevet 16. august 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beckmann sekkene er skikkelig ukule, det sier i alle fall jenta mi. Moteløve på 10 år, som nekter å bruke Beckmann sekken sin. Sikkert annerledes i 2. Klasse, men ser de fleste også har Beckmann sekk både på barne og ungdomsskolen. Må jo si meg litt enig med henne. Det er temmelig ukult. Hun bruker nå en veske, eget valg. Anonymkode: f451e...bf5 Da regner jeg med hun går på en ipad-skole hvor de ikke drasser med seg et tonn bøker hver dag. Har selv en 5.klassing og selv om de pakker sekken og bare bærer med de bøkene de har lekser i hjem er den til tider tung altså, og i tillegg kommer mat, drikkeflaske, gymtøy osv. Aldri verden om hun kunne brukt en veske. De må ha sekk. Men min jente er fornøyd med en ensfarget sekk hun da. https://beckmann.no/produkt/college-grey/ Anonymkode: a4894...fb9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #15 Skrevet 16. august 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beckmann sekkene er skikkelig ukule, det sier i alle fall jenta mi. Moteløve på 10 år, som nekter å bruke Beckmann sekken sin. Sikkert annerledes i 2. Klasse, men ser de fleste også har Beckmann sekk både på barne og ungdomsskolen. Må jo si meg litt enig med henne. Det er temmelig ukult. Hun bruker nå en veske, eget valg. Anonymkode: f451e...bf5 Jeg synes det er rimelig spesielt at du tillater en 10-åring å bruke veske til å bære bøker med. Det er ikke bra for ryggen. Men klart, hun har det vel fra et sted. Kaller et barn en moteløve, og synes sekker som er gode for rygger ukule. Anonymkode: 60c78...198
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #16 Skrevet 16. august 2017 Troll sine sekker er best i test. Vi opplevde at denne sekken satt mye bedre på barnet enn beckmann, men det er sikkert individuelt. Bergans har også skolesekker, kjenner ikke så mye til de. Fjällreven og vesker hadde jeg glatt unngått. Anonymkode: 1795c...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå