Gå til innhold

Dere som jobber på Joker, Kiwi, Spar hva har dere i timelønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere er rundt 30 år og ingen utdannelse?? jeg er 31 og har 10 års jobb ansinitet men har bare 159 kr timen, synst det er skammelig lite😣 får tilleg på kveld og helg og slik da. 

Anonymkode: bd048...3a9

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor jobber du da, følger de ikke tariff?

Har du jobbet full tid i 10 år, i butikk?

Fant bare fjorårets tariff i farten, den har jo steget litt i år.

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=733

Jeg har trinn 6 pluss 4 kr timen i trynetillegg, og ub-tillegg selvfølgelig.

Det er jo ikke noe minstelønn i butikkbransjen, men jeg personlig hadde ikke tatt jobb i en butikk som ikke fulgte tariff.

Anonymkode: 56760...a5f

Skrevet

nei jeg har ikke jobbet der jeg jobber mer en ca 6 mnder men synst det er lite uansett. har jobbet med andre ting de andre årene. 

hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

nei jeg har ikke jobbet der jeg jobber mer en ca 6 mnder men synst det er lite uansett. har jobbet med andre ting de andre årene. 

hi

Men da får du jo ikke ansienniteten, du må jobbe i butikk for å hoppe på lønnsstigen i butikk. Høres riktig ut da, at du har fått lønnstrinn 3.

Anonymkode: 56760...a5f

Skrevet

Da høres det riktig ut ja, nå stiger man hvert år, så går heldigvis fort. Med mindre man jobber mindre enn 12 timer i uka da.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

når dere er rundt 30 år og ingen utdannelse?? jeg er 31 og har 10 års jobb ansinitet men har bare 159 kr timen, synst det er skammelig lite😣 får tilleg på kveld og helg og slik da. 

Hva synes du at du skal tjene da? 

Jeg har 320 kr i timen; 6 års utdannelse, 5 års ansiennitet, en jobb som alltid er med hjem og ubetalt overtid i bøtter og spann.

Anonymkode: efee8...417

Annonse

Skrevet

kunna tjent ca 180 kr ivertfall. de hadde jeg på forrige jobben jeg hadde. da hadde jeg 278 kr timen når jeg jobbet lørdagskveld. og 329 kr når jeg jobbet søndagkveld. men de var i kommunen

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...