GĂ„ til innhold

Positiv test etter mye alkohol i ferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig mÞtt en jeg vil ha familie med..ingen har barn fra fÞr..SÄÄÄ: Sluttet pÄ spiral for mange mÄneder siden, og med uregelmessige menser og aldri fÄtt utslag pÄ EL, sÄ har det vÊrt vanskelig Ä vite nÄr ca man er evt fruktbar. Tenkte mye pÄ dette i starten og testet bÄde m Gravidtester og EL tester..Var pÄ privat GU ogsÄ, og han sa at det var liten sjans Ä bli gravid nÄ pga alder og lite egg 38Är). SÄ har det vÊrt en sommerferie utenom det vanlige etter siste eksamener med mye reising, mye alkohol..tanken pÄ Ä bli gravid har havnet litt i bakhodet..sÄ fikk jeg nÄ en rar mens som bare var brun utflod i 4 dager og hovne pupper. Men sÄnn er det alltid i starten hos meg, men mensen kom aldri-puppene er super Þmme fortsatt og nÄ en uke etter de "brune" dagene har jeg positiv test.:strix: Skal jeg nÄ bekymre meg for mye alkoholinntak og festrÞyking i de siste 3 ukene?  Ikke noe kvalme eller noe, men bare hovne pupper, dÄrlig sÞvn og sulten hele tiden. Kan jeg vÊre langt pÄ vei, og finner dem ut dette hos GU allerede nÄ? 

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

Gratulere 😉 hĂ„oer du har funnet ut litt mer nĂ„đŸ˜‰

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...