Gå til innhold

Positiv test etter mye alkohol i ferien

Anbefalte innlegg

Har endelig møtt en jeg vil ha familie med..ingen har barn fra før..Sååå: Sluttet på spiral for mange måneder siden, og med uregelmessige menser og aldri fått utslag på EL, så har det vært vanskelig å vite når ca man er evt fruktbar. Tenkte mye på dette i starten og testet både m Gravidtester og EL tester..Var på privat GU også, og han sa at det var liten sjans å bli gravid nå pga alder og lite egg 38år). Så har det vært en sommerferie utenom det vanlige etter siste eksamener med mye reising, mye alkohol..tanken på å bli gravid har havnet litt i bakhodet..så fikk jeg nå en rar mens som bare var brun utflod i 4 dager og hovne pupper. Men sånn er det alltid i starten hos meg, men mensen kom aldri-puppene er super ømme fortsatt og nå en uke etter de "brune" dagene har jeg positiv test.:strix: Skal jeg nå bekymre meg for mye alkoholinntak og festrøyking i de siste 3 ukene?  Ikke noe kvalme eller noe, men bare hovne pupper, dårlig søvn og sulten hele tiden. Kan jeg være langt på vei, og finner dem ut dette hos GU allerede nå? 

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...