Gå til innhold

Blir sprø av puter som sklir! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg superfin ny utesofa, men putene sklir rundt, og jeg blir snart sprø! Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Jeg kan ikke legge sånn hvit antiskli som finnes til gulvteppe under alle putene, for jeg vil gjerne at det skal se nogenlunde pent ut når putene ligger i putekassa, og sofaen er "bar" også. 

Hjelp! 

Anonymkode: c59db...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har kjøpt meg superfin ny utesofa, men putene sklir rundt, og jeg blir snart sprø! Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Jeg kan ikke legge sånn hvit antiskli som finnes til gulvteppe under alle putene, for jeg vil gjerne at det skal se nogenlunde pent ut når putene ligger i putekassa, og sofaen er "bar" også. 

Hjelp! 

Anonymkode: c59db...7c2

Legg sånn antiskli som du putter i putekassa når du tar putene av. Aner ikke hvor du får kjøpt det, men mener det finnes. Trnger vel ikke være sånn hvit, mener jeg har sett det i sort. Kanskje europris eller andre sånne typer butikker, evt princess eller møbelbutikker.

Anonymkode: abd18...4ed

Skrevet

På vår så fulgte de med når vi kjøpte sofaen.. tror nok det er den eneste løsningen for at putene ikke skal skli

Anonymkode: 162b5...8ac

Skrevet

Vi brukte selvklebende borrelås. 

Anonymkode: f94ac...39a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...