Gå til innhold

Reaksjon etter tømming av bartholinitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt betennelsei en av de bartholinske kjertler i underlivet, noe som var svært smertefult. Fikk time for kontroll på sykehus, og siden den var ganske liten ville de tømme den for verk ved lokalbedøvelse i stedet for narkose.

Cysten var vældi fylt av verk så den var på randen til å sprekke, noe som gjorde den veldig vond. Ved tømming satte legen lokalbedøvelsen rett i cysten noe som gjorde at de fylte den ytterligere med veske, noe som rett og slett var uutholdelig vondt. Legen måtte derfor skjære opp og tømme cysten uten at jeg hadde nok lokalbedøvelse. Hele greia var rett og slett veldig utrivelig.

ca 1 time etter inngrepet begynte jeg å fryse. Ble innenfra og ut, og hadde vondt i alle ledd og nerver. Akkurat som når man har skikkelig høy feber. Smertene i underlivet/hoftene kjentes ut som bekkenløsning. Etter å ha tatt smertestillende begynte jeg istedet og svette, og ble veldig tungpustet. Nå når tablettene er ute av systemet igjen er jeg tilbake til kroppsverk og "bekkenløsning". 

Noe som vethba dette kan være? Reaksjon på så mye smerter i et område med mye nerver?

Anonymkode: b845a...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er du nå da? 

Anonymkode: ef043...d77

Skrevet

HI her. Likedan...fryser og har vondti kroppen. Tok nettopp nye tabletter jeg håper skal funke snart. 6 timer siden inngrepet..

Skrevet

Jeg ville ringt sykehuset/avdelingen og spurt de der

Anonymkode: ef043...d77

Skrevet

Dette nå du ringe sykehuset om. Hvis du var der i dag, vil jeg tro de kan ta deg inn igjen for å sjekke.

Anonymkode: 8ee6f...631

Skrevet

Har du feber? Tok de CRP av deg? 

Anonymkode: 6c9ad...536

Skrevet

Dette høres ut som infeksjonstegn, du må ringe sykehuset med ÉN GANG!

Anonymkode: 119f0...122

Skrevet

Enig med de andre. Dette skal du ikke vente å se ann. Disse cystene kan være noen lumske jævler. 

Håper du har tatt kontakt med sykehuset (eller legen) som tappet allerede. Hvis ikke gjør der nå med en gang.

Anonymkode: 6a941...2cd

Skrevet

Hei! HI her! Ringte sykehuset og har begynt med antibiotika! Har fortsatt feber, fryser og vindt i kroppen (alt etter hvor lenge det er siden jeg har tatt Paracet), men håper det blir bedre snart.

Skrevet

Så bra.  God bedring! 

Anonymkode: 119f0...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...